וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "היינו צריכים לנצח 0:4". קלינגר על הבצורת: "לתת על זה את הדעת, אולי צריך רכש"

21.1.2019 / 23:11

מאמן מכבי תל אביב שמח מה-0:1 על בית"ר: "איכות ואופי הולכים ביחד אצלנו". בית"ר שוב לא כבשה, קלינגר: "גם בוזגלו, גם ורד וגם וארן שחקנים טובים וכישרוניים, אבל זו תקופה שלא הולך"

צילום ועריכה: קובי אליהו/צילום ועריכה: קובי אליהו

שבוע אחרי ה-1:1 הכואב בדרבי, הצליחה מכבי תל אביב לחזור לנצח הערב (שני) עם 0:1 ביתי מול בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. דור מיכה כבש מול שער ריק בדקה ה-62 ועזר לצהובים לשפר את מאזנם ל-49 נקודות, 18 יותר מבני יהודה השנייה בדרך לאליפות ראשונה אחרי שלוש עונות. בית"ר ירושלים נותרה עם 19 נקודות במקום העשירי ואלא אם יקרה לה נס, היא תשחק בפלייאוף התחתון העונה.


עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים משער של דור מיכה בדקה ה-62

שחקני מכבי תל אביב חוגגים: וידאו אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עוד משחק שמסתיים בחגיגה. הצהובים/קובי אליהו

"ברכות לשחקנים שלי כי היה משחק טוב מאוד", אמר מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' בסיום. "הם נלחמו מהרגע הראשון עד האחרון כקבוצה והגיעו לנו שלוש הנקודות. היינו יכולים לנצח 0:3 או 0:4 כי היו לנו המון מצבים. לקראת הסיום הם היו יכולים לכבוש ממצב אחד. בסופו של דבר השגנו ניצחון חשוב וברכות לשחקנים.

איביץ' הוסיף: "בלתי אפשרי להגיע ל-10 או 15 מצבים בכל משחק, יש קבוצות חזקות נגדנו. איכות ואופי הולכים ביחד אצלנו. התחלנו את העונה במוקדמות הליגה האירופית ואנחנו אחרי המון משחקים, הפסדנו במשחק אחד בלבד בליגה האירופית. עבדנו קשה ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה כי יש עוד המון משחקים לפנינו גם בליגה וגם בגביע. אנחנו צריכים להמשיך להילחם עד הסוף".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב חוגגים/קובי אליהו
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
איביץ' ומכבי תל אביב בדרך לניצחון/קובי אליהו

בצד המפסיד, ניר קלינגר נראה מאוכזב מאוד. "לצערי אני יוצא עם תחושה של כמעט. בסופו של דבר אנחנו יוצאים בידיים ריקות וזה חבל כי הגענו מוכנים למשחק", אמר. "המחצית הראשונה הייתה טובה שלנו, פתחנו את המחצית השנייה לא טוב בדקות הראשונות. נדמה לי שהיו למכבי תל אביב שתי קורות ואז המשחק שוב התאזן. בסופו של דבר ספגנו שער משגיאה של זהבי שהחליק ברגע הלא נכון. זה שער שהגיע בדקות מאוזנות יותר של המשחק וכמובן ההצלה של ראיקוביץ' בדקה האחרונה אולי מנעה מאיתנו שוויון. זו תקופה שהדברים הולכים יותר קשה. אני חושב שנתנו קרב למכבי תל אביב, לא התבטלנו, אבל לצאת בידיים ריקות ממשחק כזה זה מבאס".

על היכולת של השחקנים שלו אמר קלינגר: "אנחנו מודעים לבעיה שלנו בהתקפה, זו תקופה פחות טובה של השחקנים בחלק הקדמי. אני חושב שיוסי בניון נכנס טוב למשחק, אבל זה יום פחות טוב של שחקני החלק הקדמי. אם היה לנו יותר ביטחון ויותר עוצמה בחלק הקדמי, היינו כובשים יותר ומנצחים יותר. אנחנו לא כובשים כבר שלושה משחקים ברציפות ואנחנו צריכים לתת על זה את הדעת או ברמה של רכש או שאנשים ירימו את עצמם ויתנו תפוקה משמעותית יותר. לא צריך ללחוץ יותר מדי על שחקנים מסוימים, גם בוזגלו, גם ורד וגם וארן שחקנים טובים וכישרוניים מאוד. זו תקופה שלא הולך, אבל זה יילך".

על המשך העונה: "אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו מתחילים לנצח ולא על פלייאוף עליון או תחתון. טיפלנו במשחק ההגנה ואנחנו לא סופגים הרבה עכשיו, אבל אנחנו לא כובשים מספיק ולא מייצרים מספיק מצבים. ניתן את הדעת על הפן ההתקפי ונראה איך יוצאים מזה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים, שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב חוגגים, שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully