וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אנחנו נושמים, אבל עדיין בטיפול נמרץ"

17.1.2019 / 23:59

מאמן מכבי תל אביב חגג את ה-83:99 על ברצלונה ("משחק נהדר, הראינו איזו קבוצה אנחנו"), הודה שהדרך להצלבה עוד ארוכה וניתח את השינויים: "כעת רואים את התוצאות של האימונים"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
ביום בהיר אפשר לראות את ההצלבה. ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב סיפקה הערב (חמישי) הצגה נהדרת ביד אליהו כשהביסה את ברצלונה 83:99, לאחר שכבר הוליכה ב-38 (!) הפרש ברבע השלישי. ריצת 0:20 של הקטלאנים אמנם קלקלה ניצחון היסטורי של הצהובים, אך בין כה וכה הם סופרים ניצחון יורוליג שלישי ברציפות ועושים צעד נוסף אל עבר הטופ 8, שנראה כל כך רחוק לפני שבועות אחדים.

"אני רוצה לברך את השחקנים על המשחק הנהדר שהיה לנו הערב", אמר יאניס ספרופולוס. "הראינו איך אנחנו יכולים לשחק ואיזו קבוצה אנחנו. זה היה משחק נהדר התקפית והגנתית, זה נכון שבסיום איבדנו ריכוז, אפשרנו להם לקלוע במעבר והם צמצמו את ההפרש, אבל לפעמים זה נורמלי כי קשה לשמור על אותה רמה במשחק. זה לא מוריד מהניצחון הזה, מול מועדון שהגיע לכאן עם חמישה ניצחונות ברציפות ובמקום הראשון בליגה הספרדית".

המאמן הסביר את השינוי שעבר על הצהובים מאז שהגיע: "מה שקורה זה תוצאה של אימונים. כשבאתי למכבי אמרתי לא מעט שאין לנו זמן להתאמן, אם זה אימוני הנבחרת שפירקו את הקבוצה או התקופה של חמישה משחקים בעשרה ימים, היה מוקדם מדי בשביל שהשחקנים יוכלו להכיר את המאמן החדש. כעת רואים את התוצאות של האימונים. זה לא הזמן לחגוג, לא הצלחנו עדיין בחלק מהדברים אנחנו במומנטום חיובי. אנחנו נושמים, אבל עדיין בטיפול נמרץ. מנסים להפוך את העונה, הכל יכול לקרות בעונה הזאת. אסור לחגוג יותר מדי. ביקשתי מהשחקנים להוריד את הראש ולהמשיך לעבוד.

על ג'ון דיברתולומאו, ששוב היה טוב מאוד, אמר המאמן: "ג'ון הוא שחקן חשוב מאוד בשבילנו, הוא יכול לבוא מהספסל ונותן לנו הרבה פתרונות. הוא מאוד מנוסה כדי לקרוא את המשחק כמו שאנחנו רוצים.ג'רמי פארגו הוא חלק חשוב בקבוצה הזאת, הוא אחד המנהיגים שלנו. בשבילי זה חשוב להכניס אותו לרוטציה ולמצוא לו זמן לשחק. איך שהמשחק הלך רציתי להשתמש בו בסיום, אבל לא רציתי להכניס אותו כשהמומנטום נגדנו, ולסכן אותו. זה קשה לכל מאמן למצוא את הכימיה ולהכניס שחקן חשוב כמוהו לתוך הרוטציה. אני לא רוצה לפגוע בכימיה של הקבוצה, אבל אנחנו צריכים אותו, בטוח שאשתמש בו והוא יקבל את התפקיד שלו, התפקיד החשוב שלו".

ג'ון דיברתולומאו חוגג מכבי תל אביב. דני מרון
מקבל שבחים גדולים ממאמנו, ובצדק. דיברתולומאו/דני מרון

מנגד, המאמן המפסיד סבסטיסלב פשיץ' הוותיק סיכם: "מכבי זו קבוצה אחרת, במיוחד אחרי הניצחון בצסק"א. הם קלעו כל זריקה, קלעו כל שלשה, שיחקו כדורסל מצוין, זה הזמן להגיד כל הכבוד. איבדנו את הקצב של המשחק. לא קיבלנו החלטות טובות, לא היינו מספיק טובים לא בהתקפה ולא בהגנה. אחרי שהמשחק נגמר התחלנו לצמצם, אבל התוצאה לא גורמת לנו להיות מרוצים. השחקן שניצח את המשחק היה דיברתולומיאו ששיחק משחק נהדר, הוא שיחק מצוין גם נגד צסק"א, דיברנו עליו יותר מכל שחקן אחר, ולפעמים כשאתה מדבר יותר מדי שחקנים נוטים לטעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully