וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בלבול בקרב הבעלים באשר לעתידו של קובי רפואה

20.11.2018 / 14:19

בקבוצה ערכו בירור אחרי העימות בין מלכה לגוטליב באימון, האחרון יועמד לדין משמעתי. גורם מסר: "אולי רוצים שקובי יתפטר וכך לחסוך את החוזה שלו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בעלי הפועל תל אביב ערכו היום (שלישי) שיחת בירור עם מאמן הקבוצה קובי רפואה, והשחקנים אדי גוטליב ועמית מלכה, בנוגע לעימות באימון אתמול. הבעלים לא שוחחו עם רפואה מאז משחק ה-0:0 נגד הפועל רעננה, ונראה כי הם מבולבלים בנוגע להחלטה על עתידו של המאמן. גורם בהפועל אמר: "האירוע שהיה עם גוטליב ומלכה הוא בכלל לא הסיפור כאן, זה אירוע שקורה. הדבר האחרון שצריך לעשות במקרה כזה הוא לגמד את המאמן. זה נראה כמו משהו עמוק יותר".

עוד הוסיפו: "אולי רוצים שקובי יתפטר וכך לחסוך את החוזה שלו. הזוי שבכלל שמים את מעמד המאמן על הפרק בכל העימות הזה. אז הוא אמר לעמית מלכה 'פישר קטן', אתם יודעים כמה מאמנים מדברים ככה לשחקנים? יש בהפועל יותר מדי גורמים משפיעים שלא מבינים מה זה כדורגל".

באימון היום רפואה שוחח עם השחקנים על האירוע ואמר להם: "הדברים האלה לא יחזרו כאן. כמובן שאדי יועמד לדין משמעתי, אנחנו נשמור על האווירה של ה'ביחד' חזקה". מלכה שהיה נסער בעקבות האירוע, התבקש לנוח ולא להגיע לאימון היום.

כזכור, בהפועל תל אביב החליטו לערוך בירור מקיף בעקבות אירועי האימון הסוער אתמול בו נרשם עימות מילולי שאף בשלב מסוים הפך לפיזי, בין גוטליב ומלכה. מיד לאחר מכן נרשמו חילופי דברים גם בין רפואה למלכה.

בנוסף, המועדון הודיע כי לאחר שיחות שנערכו בין הבעלים למנכ"ל המועדון, רובי רגב, סוכם באופן הדדי על סיום ההתקשרות בין הצדדים לאחר כשנה וחצי. רגב יישאר בתפקידו לפחות בחודשיים הקרובים ובשלב זה לא ימונה מנכ"ל אחר.

אוהדי הקבוצה שמחו על ההודעה אמש בדבר חזרה לאצטדיון בלומפילד בעונה הבאה, אבל במקביל גם הביעו חשש כי "אצטדיון עם 29 אלף מקומות, ללא קבוצה חזקה, לא יהיה בית". בעלי הפועל תל אביב לא מתכוונים להגדיל את השקעתם, כאשר המדיניות של שילוב של שחקנים צעירים ושחקני בית תימשך. "אנחנו לא בונים על ינואר, אנחנו בונים על הסגל הזה שיוציא תוצאות טובות יותר", מסרו.

עוד בנושא

עיריית תל אביב הודיעה: הפועל תל אביב חוזרת לבלומפילד בעונה הבאה
הפועל תל אביב לא תבצע מהפכה בינואר: "יש שחקנים שבונים עליהם"

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב מגיע לאימון. ברני ארדוב
שוב לא שקט באימון הפועל תל אביב. אדי גוטליב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully