וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אילת השפילה את הפועל ירושלים עם 83:99 בארנה

הקבוצה של שרון דרוקר הייתה עדיפה בהרבה על האדומים מהבירה והשיגה ניצחון רביעי ברציפות בצורה מרשימה מאוד. לנזל סמית' בלט עם 16 נקודות, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, ג'יי פי טוקוטו קלע 22

one

שלושה ימים בלבד אחרי שניצחה את באמברג בחוץ, ספגה הערב (שבת) הפועל ירושלים תבוסה גדולה בבית מהפועל אילת במשחק שפתח את המחזור השביעי בליגת העל. האדומים הובסו 99:83 בבית כשהקבוצה של שרון דרוקר רושמת ניצחון רביעי ברציפות בהופעה המוצלחת ביותר שלה העונה ומשכיחה לחלוטין את פתיחת העונה החלשה שלה.

לנזל סמית' היה נהדר אצל האורחת עם 16 נקודות, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, ג'יי פי טוקוטו קלע 22, אלייז'ה בריאנט תרם 20 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ואבי בן שימול היה נהדר עם 12 נקודות, 9 אסיסטים, 3 חטיפות, ניהול משחק חכם ועבודה הגנתית טובה. גם סוליאמן בראימו היה שם בדקות שאילת נזקקה לו עם 13 נקודות. אצל המפסידה, שנאלצה להסתדר ללא ג'יימס פלדין הפצוע, אפשר לציין לחיוב את דשון באטלר שלקע 19 נקודות וקלט 6 ריבאונדים, טיישון תומאס קלע 14 וקלט 6 ריבאונדים, גם ג'ייקובן בראון קלע 14 ומסר 5 אסיסטים. כריס ג'ונסון היה חלש עם 9 נקודות (3 מ-10 מהשדה) ואיבד את הראש בסיום עם עבירה מכוערת מאוד.

עוד בנושא:

בירושלים חגגו את הניצחון מול באמברג: "ניצחנו את אחת הקבוצות החזקות בבית"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים עם יוגב אוחיון. דני מרון
בלאט ואוחיון מאוכזבים בסיום/דני מרון

אילת פתחה טוב כשזלמנסון ובריאנט מובילים אותה ל-9:13 וגורמים לעודד קטש להזעיק פסק זמן. טימור, בראון וג'ונסון החזירו את ירושלים לעניינים ובסופו של דבר המארחת ירדה בסוף הרבע עם 21:22. האורחת נראתה מצוין ברבע השני, כולל ריצת 0:12 לקראת הסיום כשטוקוטו, סמית' וסולימאן בראימו מובילים אותה ל-37:47 במחצית. בצד השני, תמיר בלאט ביצע עבירה שלישית והמשחק של ירושלים נראה מבולגן מאוד.

אילת המשיכה לחגוג ברבע השלישי כשטוקוטו מעלה אותה כבר ל-50:67. הקבוצה של שרון דרוקר המשיכה לחגוג והובילה כבר 60:76 כמה שניות לסיום הרבע השלישי, אבל אז הגיע סל של ירושלים ועוד איבוד כדור אילתי וסל מדהים של תומאס כמעט מחצי מגרש על הבאזר ובסוף הרבע זה רק 11 הפרש, 65:76. אם מישהו חשב שהסיום המעניין של הרבע השלישי ישליך על הרבע הרביעי ונקבל דרמה, הרי שהתקווה הזו נגוזה כעבור דקה בערך כשאילת קלעה ושמרה על שקט. בסופו של דבר הדבר היחיד שנותר מסקרן עד הסיום זו השאלה האם לנזל סמית' יסיים את המשחק עם טריפל-דאבל או לא כשהוא הגיע ל-16 נקודות, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים כשעל השעון למעלה מארבע דקות לשחק. בסופו של דבר הוא גם סיים עם 16, 9 ו-9 ואילת חגגה 83:99 ענק בארנה.

שרון דרוקר מאמן הפועל אילת. דני מרון
הקבוצה של שרון דרוקר לוהטת/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: דשון באטלר 19 נקודות ו-6 ריבאונדים, ג'ייקובן בראון 14 ו-5 אסיסטים, טיישון תומאס 14 ו-6 ריבאונדים, כריס ג'ונסון 9, בר טימור 8, ג'וש אוואנס 7 ו-5 ריבאונדים, תמיר בלאט 6, אלכס צ'וברביץ' 4, ליאור אליהו 2. יוגב אוחיון (13:47 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו להפועל אילת: ג'יי פי טוקוטו 22 נקודות (7 מ-9 מהשדה), אלייז'ה בריאנט 20, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, לנזל סמית' 16, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, סולימאן בראימו 13, אבי בן שימול 12, 9 אסיסטים ו-3 חטיפות, עידן זלמנסון 9, יהונתן שולדבראנד 4, פרדריק בורדיון 3.

אלייז'ה בריאנט שחקן הפועל אילת. דני מרון
בריאנט/דני מרון
ג'יי פי טוקוטו שחקן הפועל אילת. דני מרון
טוקוטו לוהט/דני מרון
לנזל סמית' שחקן הפועל אילת מול ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
לנזל סמית' מול ג'ייקובן בראון/דני מרון
אוהדי הפועל ירושלים. דני מרון
אוהדי הפועל ירושלים/דני מרון
ג'יי פי טוקוטו שחקן הפועל אילת מול כריס ג'ונסון שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
טוקוטו מול ג'ונסון/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully