וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד במצוקה: כוכבי הפרמיירליג מבריזים, רשימת הפצועים מתארכת

שישה ימים לפני משחק ההכרעה של ישראל בגלזגו, היריבה סופרת כבר שמונה פצועים וסנודגראס שביקש להיעדר מעורר זעם: "הוא כשיר לשחק בווסטהאם אבל לא בנבחרת?"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שישה ימים לפני המשחק המכריע של נבחרת ישראל בגלזגו במסגרת ליגת האומות, והיריבה סקוטלנד נמצאת במצוקה של ממש. המאמן אלכס מקליש נאלץ לזמן ארבעה שחקנים בתחילת השבוע, לאחר שצ'רלי מאלגרו, סטיבן אודונל, קווין מקדונלנד וקרייג גורדון נגרעו מהסגל שלו בגלל פציעות. שלושת הראשונים, אגב, פתחו בהפסד 2:1 בחיפה בחודש שעבר ומאלגרו אף כבש בפנדל.

ריאן ג'ק, קשרה בן ה-26 של ריינג'רס, היה אחד מארבעת מוזמני החירום, אבל גם הוא נטש את הסגל בגלל פציעת ברך. חמשת השחקנים הללו מצטרפים לחלוצים הבכירים סטיבן נייסמית' ולי גריפית'ס שנפצעו וגם לקשר טום קיירני שנמצא בתקופת התאוששות, כך שרשימת ההיעדרויות ארוכה למדי.

עוד בנושא:

בן שהר: "זו תהיה סקוטלנד אחרת מזו שראינו בישראל"
איך זה נגמר בסוף כולם יודעים: המשך הקריירות של מאמני נבחרת ישראל

שחקן נבחרת סקוטלנד רוברט סנודגראס מאוכזב. רויטרס
מבריז מהנבחרת? רוברט סנודגראס/רויטרס

אם זה לא מספיק, כמה מכוכבי הנבחרת מעוררים סערה בעקבות "הברזות" חוזרות. ג'יימס מקארת'ור מקריסטל פאלאס הודיע על פרישה מהנבחרת לאחרונה, ועוד שני שחקני פרמיירליג דוגמת מאט ריצ'י (ניוקאסל) ורוברט סנודגראס (ווסטהאם) ביקשו להימנע מזימון וסופגים ביקורות קשות. "אם אתה לא רוצה לשחק בנבחרת שלך, זהו זה", אמר עוזר המאמן פיטר גרנט. "תהיה בר מזל אם נקרא לך שוב".

כריס קומונס, קשר סלטיק ונבחרת סקוטלנד לשעבר, היה נחרץ יותר כשתקף ב"דיילי מייל" את סנודגראס: "הוא ביקש לא להיות בסגל בגלל איזושהי פציעה בקרסול, אבל הוא כשיר מספיק כדי לשחק 15 פעמים העונה במדי ווסטהאם. איך זה עובד בדיוק? יש כאלה שבאמת פצועים, כמו צ'רלי מאלגרו. הוא הגיע לנבחרת פעם אחר פעם וכעת סובל מפציעה בצלעות. הסיפור של סנודגראס מוזר לי. הוא מאוד אהוב בנבחרת, אבל כנראה שלא מתאים לו להגיע בידיעה שזמן המשחק שלו לא מובטח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן נבחרת סקוטלנד, אלכס מקליש. רויטרס
הסגל שלו התקצר מאוד לפני ישראל. אלכס מקליש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully