וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננאד פראליה: "לא ייאמן מה שקורה במכבי חיפה, מוכן להגיע לכל תפקיד כדי לעזור"

23.10.2018 / 12:16

"אם יענקל'ה או מישהו מהמועדון יקרא לי, אבוא מיד. צריך לעשות סדר ולהחזיר את מכבי חיפה למה שהיא באמת". קשר העבר הקרואטי מודאג מהמצב של הירוקים ומציע את עזרתו בשיקום המועדון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיפה לא הייתה מתנגדת לעזרה ממנו גם על הדשא. ננאד פראליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אם יענקל'ה שחר או מישהו ממכבי חיפה יקרא לי, אגיע מיד לכל תפקיד שהם יחפצו", כך אמר הבוקר (שלישי) לוואלה! ספורט שחקן העבר של מכבי חיפה, ננאד פראליה. הקרואטי נמצא כרגע עם הנבחרת עד גיל 17 של מדינתו, שם הוא משמש כעוזר המאמן, אך ממשיך לעקוב אחר הירוקים באדיקות גם 15 שנים אחרי שנפרד מהם.

עוד בנושא

אבוקסיס, קלינגר, בן שמעון ורוני לוי מועמדים להחליף פרד רוטן
הולנד, זו הכרזת מלחמה: הכישלון של אלאך, רוטן, קראמר וריינן
7 כלום: פתיחות העונה הקטסטרופליות של מכבי חיפה נמשכות

פראליה ובניון חוגגים שתי אליפויות ירוקות. צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
פראליה מניף את בניון בימים טובים יותר בכרמל/מכבי חיפה

"את המשחק אתמול לא ראיתי, אבל שמעתי שהפסידו למכבי נתניה", הוא אומר. "אני עוקב אחרי הקבוצה ומה שקורה זה פשוט לא ייאמן. צריך לעשות שם סדר כדי להחזיר את מכבי חיפה למה שהיא באמת. אני חייב לדבר עם ג'ובאני ולהבין מה קורה שם, לא היינו בקשר כי הוא היה בתוכנית ריאליטי בפיליפינים. אנחנו חייבים לדאוג ולעזור למכבי חיפה לחזור למה שהייתה".

לשאלה האם הוא יכול לעזור בתפקיד מקצועי, השיב פראליה בן ה-47: "לאחר שסיימתי את הקריירה כשחקן פעיל, שימשתי בעיקר כמנהל ספורטיבי בקבוצות בקרואטיה וכמובן שאשמח לעשות את זה במכבי חיפה, אבל גם אם יקראו לו לבוא לאמן אעשה זאת בשמחה. מכבי חיפה זאת הקבוצה שלי".

פראליה שיחק במכבי חיפה בין השנים 2000-2003 והיה שותף לשתי האליפויות הרצופות עם אברהם גרנט וגם לעלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות עם יצחק שום. בתום העונה השלישית, אחרי 33 שערים ב-109 משחקים שהפכו אותו לאחד השחקנים האהובים בקרית אליעזר, חזר להיידוק ספליט ובמדיה גם פרש ב-2005. לפני הגעתו לישראל שיחק באספניול הספרדית ורג'ינה האיטלקית, ורשם 11 הופעות ושער אחד במדי נבחרת קרואטיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully