וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: "גורלו של גולן לופטגי נחרץ, המאמן יפוטר בקרוב"

ריאל ספגה הפסד שלישי רצוף, בספרד טוענים שהמאמן בדרך החוצה, השחקנים תוקפים את המבקרים שיוצאים מהחורים, עם מי דיבר פלורנטינו?

עריכת וידאו: מתן חדד

"מדריד בהריסות" - כך הגדיר אתר "מארקה" את מצבה של ריאל מדריד לאחר ההפסד הביתי המביך 2:1 ללבנטה היום (שבת). אלופת אירופה רשמה הפסד שלישי רצוף בכל המסגרות, לראשונה מאז טרום תקופת כריסטיאנו רונאלדו ב-2009, וקבעה שיא מועדון שלילי של 481 דקות. מרסלו צימק בדקה ה-72 ועשה סוף לבצורת הארוכה בתולדות המועדון, אבל לא מנע הפסד אחרי שערים מוקדמים של חוסה לואיס מוראלס (7) ורוג'ר מרטי (13 בפנדל) שניצלו טעויות של רפאל וראן.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
דיווחים בצרפת: קארים בנזמה היה מעורב בניסיון חטיפה ותקיפה
ניימאר יחזור לברצלונה? סגן הנשיא סיפק הצהרה ראשונה בנושא

ג'ולן לופטגי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
מאמין שיוכל לשנות את הדינמיקה. ג'ולן לופטגי/רויטרס

ועכשיו נמצאת על הפרק השאלה הגדולה: האם ג'ולן לופטגי יעמוד על הקווים גם בקלאסיקו מול ברצלונה בקאמפ נואו ביום ראשון הבא? במהלך המשחק נראה נשיא המועדון פלורנטינו פרס מדבר לא מעט בטלפון, וכבר פורסם השבוע כי הוא פנה לאנטוניו קונטה במטרה למנות אותו למאמן החדש.

היום נכתב ב"מארקה" ש"נגזר דינו של לופטגי, השאלה היא רק מתי הוא יעזוב את ריאל. אם לא היום, זה יהיה מחר. או בשבוע הבא. או אחרי הקלאסיקו... העזיבה שלו בלתי נמנעת".

אלפרדו רלאניו, הפרשן הבכיר של עיתון "אס", כתב לאחר המשחק: "ריאל מדריד במדרון חלקלק. לופטגי הועלה על המוקד על ידי תא הכבוד. פלורנטינו הרי לקח אותו כאופציה השישית, אחרי שקיבל חמישה סירובים. זה הוביל לפיטורים מהנבחרת יומיים לפני המונדיאל, ועכשיו לזה".

בתחת הרדיו Cadena SER מדווחים שאחרי המשחק נערכה שיחה בין פלורנטינו פרס ללופטגי, שנמשכה לא יותר מ-15 דקות. התחושה היא שהמאמן יישאר בתפקידו לפחות עד למשחק הבא בליגת האלופות".

עוד באותו נושא

ריאל מדריד במשבר עמוק אחרי הפסד ביתי 2:1 ללבנטה

לכתבה המלאה

לופטגי, שחטף כמובן את מרבית הביקורות בסיום, אמר: "העתיד שלי? זה הדבר האחרון שאני חושב עליו כרגע. אני רוצה להרים את הבחורים שלי כמה שיותר מהר כדי להתכונן למשחק מול ויקטורה פלזן בעוד שלושה ימים. כדורגל נשען על שערים ועשינו הכול כדי להבקיע, אבל קרו דברים מוזרים. תקפנו הרבה ותקפנו טוב, אבל לא כבשנו גם ב-30 הזדמנויות. נצטרך לשנות את הדינמיקה בעזרת ניצחונות. יש לי יותר מוטיבציה מאי פעם כי אני יודע שהשחקנים השאירו הכול על המגרש. במוקדם או במאוחר זה יתחבר וננצח, לפעמים יש חוסר צדק בכדורגל. חדר ההלבשה היה עצוב, אבל עם רצון עז להרים את הראש ולהתאושש במשחק הבא".

מרסלו יצא נגד העיתונאים: "מה שאתם עושים לא הוגן, עשיתם את זה גם לרפא בניטס. אני לא אוהב את זה שלא נותנים למאמן לעבוד. הוא אומר לנו דברים בצורה ברורה, יש לו יחסים טובים איתנו. אנחנו עם לופטגי עד המוות. עשינו דברים מצוינים היום, היו לנו 33 איומים על השער, אבל הכדור לא נכנס. לבנטה ניצלה את הטעויות שלנו בפתיחה ולאחר מכן לא עשתה יותר מדי. הלחץ בריאל עצום, אבל אנחנו חייבים להראות את עצמנו על המגרש ומול המצלמות".

דני סבאיוס הוסיף: "התחושות רעות מאוד. זה משחק שהיינו צריכים לנצח בכל מחיר. אנחנו לא יכולים לחבר ככה שרשרת של הפסדים. היו לנו כל כך הרבה מצבים והשוער שלהם היה הכי טוב על המגרש. לופטגי? אני לא מקבל את ההחלטות, אני סומך על המאמן. כולנו איתו עד המוות".

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא מסוגלים. בנזמה/רויטרס

סרחיו ראמוס אמר ש"אני רוצה להגיד תודה לכל המבקרים, כי הם נותנים לנו מוטיבציה. חלק מההצלחה שליח הוא בזכות המבקרים". על לופטגי אמר ראמוס: "כולנו יכולים לתת יותר. יהיה לא נכון מצדי להגיד מה קורה בחדר ההלבשה שלנו, יש קודים. כולם יודעים שהם צריכים לתת יותר. אני רואה עכשיו הרבה אנשים צצים ונותנים את הביקורת שלהם, וזה נורמלי עבורנו לספוג ביקורת. ללופטגי יש את כל התמיכה שלנו.

"תמיד אמרתי שהחלפה של מאמן זה לא תמיד טוב לכולם. זה נכון שאי אפשר לחזור על כל כך הרבה משחקים ברצף בלי ניצחון ובלי לכבוש, אבל הפער בפסגה הוא לא כזה גדול, ולעולם לא נרים דגל לבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully