וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "חוסר הסבלנות כלפיי הפתיע מאוד. ארצה לחזור מהר"

26.9.2018 / 16:46

המאמן הישראלי, שנכנס לקדנציה הנוכחית בספטמבר 2016, דיבר עם וואלה! ספורט על עזיבת אנורתוזיס וסיכם את שתי הקדנציות: "הראשונה הייתה מופלאה. אם הייתי נשאר יכולנו להתמודד על האליפות. הפיטורים? הציפיות בכדורגל לפעמים מוגזמות, ואז האכזבות גדולות"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

אחרי שסיים את דרכו באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית, רוני לוי מדבר. הקבוצה שעשויה למנות לתפקיד את טימורי קצבאיה הגאורגי, הודחה מאירופה על ידי לאצ'י האלבנית וחמש נקודות מתוך 12 אפשריות שמיקמו אותה במקום השישי בליגה הקפריסאית.

לוי הגיע לאנורתוזיס בפעם הראשונה בסוף 2011, קיבל את הקבוצה כשהיא בתחתית וקידם אותה עד למקום הרביעי, כשבעונה השנייה היה במאבק האליפות עד שחלה נסיגה שהובילה גם לפיטוריו באפריל 2013. לקדנציה הנוכחית נכנס בספטמבר 2016, כחודשיים לאחר שסיים את תפקידו במכבי חיפה. העונה הראשונה הסתיימה עם ייצוב השורות ומקום שישי, בעונה השנייה חל שיפור עם התקדמות למקום השלישי והשגת הכרטיס לאירופה, אך כעת השידוך הגיע לקצו פעם נוספת.

"הקדנציה הראשונה שלי הייתה מופלאה. בעונה השניה הקבוצה סיימה במקום השני ושיחקנו כדורגל נהדר. קיבלתי את הקבוצה במצב קשה מאוד, עם חומר שחקנים לא מספיק טוב ויחסים מאוד קשים בין השחקנים. זה יכל להגיע למצב של סגל קצר שיילחם במאבקי התחתית", אמר רוני לוי לוואלה! ספורט. "גם הקדנציה השניה הייתה מעולה. בעונה החולפת סיימנו במקום השלישי והגענו לאירופה, תוך הצגת כדורגל מצוין".

עוד בנושא
רוני לוי פוטר מאנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"השידוך הגיע לקיצו פעם נוספת". רוני לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מה קרה?

"מאוד נהניתי מהעבודה ומהקבוצה. הגענו לאירופה, אבל פישלנו במשחק הראשון. הודחנו בסיבוב הראשון, ובליגה השגנו ניצחון, הפסד ושתי תוצאות תיקו שהובילו אותנו למקום השישי. במשחקים באירופה ובליגה היינו טובים יותר מהיריבות, אבל בכדורגל לפעמים הדברים לא מסתדרים ולא הסתדר לנו. החמצנו הרבה מאוד וסבלנו מחוסר מזל. זה חלק מהמשחק. עובדה, בארבעה משחקים ספגנו שני שערים, כך שמבחינה טקטית וחוזק הקבוצה הוכיחה שהיא חזקה מאוד. אני בטוח שאם הייתי ממשיך איתה, עם קבוצה שרצה עם אותו סגל שנה שניה ברציפות, היינו מתמודדים על האליפות".

היחסים שלך עם נשיא המועדון היו טובים. לא הפתיע אותך שההחלטה התקבלה?

"הפתיע אותי שהיה חוסר סובלנות כזה כלפיי. היו לי יחסים טובים מאוד במועדון הזה, ובגלל זה מפתיע אפילו יותר. בכל השנים שלי אנורתוזיס הייתה קבוצה כל כך טקטית, כל כך מגובשת ורצינית, כל כך מקצוענית. הנשיא ראה את זה והעריך. אבל בכדורגל לפעמים הציפיות קצת טיפה מוגזמות ואז האכזבות גדולות".

לקחת שלוש אליפויות במכבי חיפה, חזרת לקדנציה שניה, שמך נקשר בעבר גם למכבי ת"א, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים. תרצה לחזור?

"מעבר לזה שכדורגל זה המקצוע שלי, זה משהו שאני אוהב מאוד לעשות. אני אוהב מאוד להיות במגרשים. אם אחזור לישראל? יכול להיות שאנוח שבוע או שבועיים, אבל מהר מאוד ארצה לחזור. זה יקרה במסגרת האפשרויות שיהיו לי. אני מקווה שזה יגיע מהר".

  • עוד באותו נושא:
  • רוני לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully