וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה: "כבר אמרו שאנחנו במשבר, אבל לא התייחסנו לזה"

מאמן אתלטיקו מדריד סיכם את ה-0:3 על ווסקה לפני הדרבי נגד ריאל מדריד בשבת: "אנחנו מתחזקים ממשחק למשחק, נגיע עם ביטחון". קוראה: "שיחקנו כמו אתלטיקו שכולנו רוצים לראות"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שגברה אתמול (שלישי) 0:3 בקלילות על ווסקה, נראה שאתלטיקו מדריד נמצאת על המסלול הנכון. הקולצ'ונרוס, שרשמו פתיחת עונה מעט צולעת, נראו חדים וחזקים ונראה שהם מוכנים לדרבי הגדול נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו ביום שבת הקרוב. הניצחון העלה את אתלטיקו למקום השלישי בטבלה עם 11 נקודות, מרחק שתי נקודות בלבד מצמד המובילות ברצלונה וריאל מדריד שישחקו הערב.

המאמן דייגו סימאונה אמר בסיום: "זה היה משחק טוב שלנו מהרגע הראשון. ידענו איך לתקוף, איך להיות סבלניים וניצלנו הזדמנויות. התקשורת כבר הכניסה אותנו למשבר, אבל לא חשבנו על זה. אנחנו מתחזקים ממשחק למשחק, וזה טבעי, העונה רק התחילה. נגיע לדרבי עם תוצאה טובה והרבה ביטחון, ובאמת שאין דרך טובה יותר להגיע למשחק כל כך חשוב מאשר עם ניצחון כזה". אנחל קוראה, שערך את הופעת הליגה ה-100 שלו במדי אתלטיקו סיכם: "אני שמח מאוד מהניצחון ומההופעה ה-100 בחולצה הזאת. ממחר אנחנו מתרכזים רק בדרבי, אבל היום שיחקנו כמו אתלטיקו שכולנו רוצים לראות".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אתלטיקו מדריד ניצחה את ווסקה 0:3 לפני הדרבי
איסקו סובל מדלקת התוספתן ויעבור ניתוח, ייעדר לפחות כחודש

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם שחקן הקבוצה תומאס פארטיי. GettyImages
מוכנים לקרב נגד הבלאנקוס. שחקני אתלטיקו חוגגים עם תומאס פארטיי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully