וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך משפיעה רכישת בית"ר ירושלים על מדיניות הרכש במכבי חיפה

14.8.2018 / 9:46

בעקבות הפיצוץ בעסקת עידן ורד, מו אלאך מחפש קשר התקפי בסגנון אחר, לוחץ על קאיו לעזוב ורוצה לצרף מגן שמאלי ישראלי. גלזר סירב לוותר על המספר 55, חיימוב ישחק עם 77

דוברות מכבי חיפה

אחרי שעסקת רכישת בית"ר ירושלים הושלמה אתמול, במכבי חיפה החליטו סופית להחתים קשר התקפי זר, אך בסגנון אחר לגמרי. כרגע, במועדון מעדיפים להחתים קשר שמשחק מאחורי החלוץ מאשר שחקן כנף, משום שמו אלאך חושב שהקבוצה זקוקה לעוד שחקן בעמדה הזאת. יחד עם זאת, חיפה לא תחתים אף קשר עד שקלאוס יעזוב. בשלב השני, במועדון ינסו להוביל לעזיבת קאיו ורק אז, במקביל, יתנהלו מגעים לצירוף הקשר הנוסף. אלאך לוחץ כדי שהברזילאי יעזוב וייתכן שחיפה תקל על תנאי השחרור שלו (עד כה דרשו במועדון לקבל את דמי המעבר שהשקיעו בברזילאי בחזרה).

עניין המגן השמאלי מעט מורכב. הסיכוי להגעת זר בעמדה הזאת היה נמוך מאוד עד לפני מספר שבועות, אך מיד לאחר שהחלו מגעים לרכישת בית"ר ירושלים במועדון הורידו את הנושא מהפרק. הסיבה: הרצון להתחזק בקשר זר במקום ורד. כעת, אלאך שוקל להחתים מגן ישראלי.

השוער גיא חיימוב, שעורך אימונים מלאים, קיבל אתמול את אפודת השוער עם המספר 77. חיימוב שיחק בשמונה השנים האחרונות עם המספר 55, אולם המספר הזה תפוס על ידי עומרי גלזר. חיימוב פנה לראשי המועדון בבקשה לקבל את המספר הקבוע שלו, אולם לאחר שהתברר כי גלזר נמצא עם אותו מספר, במועדון פנו לאחרון והוא סירב להחליף אותו. חיימוב התבקש למצוא מספר אחר, ובחר במספר החדש.

עוד בנושא:

טל בן חיים חתם בבית"ר ירושלים, רפאלוב מועמד
ארגון השחקנים להפועל חיפה: השחקנים לא יירדו לקבוצת הנוער
ליגת העל: העברות קיץ 2018 - כל העדכונים

שחקן מכבי חיפה, קאיו. לילך וייס, מערכת וואלה!
בינתיים עדיין כאן. קאיו/מערכת וואלה!, לילך וייס

קשר הקבוצה, נטע לביא, אמר הבוקר לאתר הרשמי: "מבחינה אישית עברתי עונה לא קלה. חשבתי שאני אחזור יותר מהר מהפציעה, אך זה לקח זמן. היום, אני מרגיש הרבה יותר מוכן, הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטלית. התחזקתי ואני מחכה לעונה הקרובה. עברנו עונה לא קלה ואכזבנו את האוהדים והעיר שלנו. כל מה שאנו רוצים זה להחזיר לקהל על התמיכה. אנו צריכים להסתכל על כל משחק כאילו הוא המשחק הכי חשוב של העונה".

על הקהל אמר: "אני אוהד את הקבוצה מגיל 13 וגדלתי במועדון. אנחנו רוצים שהקהל יהיה גאה בנו. הגאווה של המועדון הענק הזה חשובה לכולנו. נעשה הכל על מנת להצדיק את מקומנו פה, בתקווה שנהיה שוב במרכז הבמה. אנחנו מסוגלים להרבה יותר וניתן הרבה יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully