וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיגה מגן שמאלי: הפועל חיפה העבירה את שון גולדברג ממכבי תל אביב

14.8.2018 / 16:21

אחרי משא ומתן מתמשך, השחקן לא הושאל ועבר למועדון של ניר קלינגר, שינסה לצרף כעת גם שחקן התקפה. המגן בן ה-23 הושאל בעונה החולפת לבית"ר ירושלים ויחזק את מחזיקת הגביע

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל חיפה הודיעה היום (שלישי) על צירופו של המגן השמאלי שון גולדברג ממכבי תל אביב. אחרי משא ומתן מתמשך, השחקן לא הושאל ועבר באופן קבוע למועדון של ניר קלינגר, שינסה לצרף כעת גם שחקן התקפה. המגן בן ה-23 הושאל בעונה החולפת לבית"ר ירושלים ויחזק את עמדת המגן השמאלי במחזיקת הגביע. יש לציין כי גולדברג עדיין לא חתם בשורות הפועל חיפה והושגו הבנות בעל פה בנוגע לעונה הבאה. השחקן עצמו ניהול מו"מ עם מכבי תל אביב, בסופו קיבל את כרטיס השחקן שלו ולאחר מכן סיכם עם המועדון את הפרטים. במסגרת העסקה, גולדברג יחתום על חוזה לעונה עם אופציה להארכת החוזה וויתר על כל שכרו במכבי תל אביב. שכרו בהפועל חיפה יהיה נמוך יותר וההערכה היא שיעמוד על כ-90 אלף דולר בלבד.

לידיעה הראשונית על המגעים בין הפועל חיפה לגולדברג
לידיעה הראשונית על מועמדותו של שון גולדברג

בעניין אחר, יו"ר חטיבת הספורט של ההסתדרות מטעם ארגון השחקנים, ניר אלון, שוחח אתמול (שני) עם שחקני הפועל חיפה והמליץ להם שלא להתאמן עם קבוצת הנוער של המועדון - זאת בעקבות החלטת המועדון מאמש. הפועל חיפה קיבלה בשעות הבוקר החלטה לפיה רועי שוקרני ואלי אלבז לא ייצאו למשחק הגומלין מול אטאלנטה באיטליה. במועדון הודו כי לא יעמדו בדרכם אם יביאו קבוצה שתקלוט אותם ומאוחר יותר החליטו לשלוח אותם, החל מהבוקר, לאימונים עם קבוצת הנוער - עד שהקבוצה תשוב ארצה ביום שישי. לאחר השיחה עם השחקנים, הלילה שוחח אלון עם ראשי המועדון, שם הבטיחו כי ידאגו להם לחלופה: אימון בחדר כושר תחת תנאים הולמים.

"שחקנים בעלי חוזה עם הקבוצה צריכים לקבל את כל המעטפת המקצועית: אימונים עם הסגל, שכר, הזדמנות שווה להוכיח את עצמם", אמר אלון. "הבנתי שייתכן שהם רוצים שהשחקנים האלה ימצאו קבוצה אחרת והשידוך ייפסק, אבל הפועל חיפה מחויבת בשכרם גם אם יעברו לקבוצה אחרת. הם יקבלו עזרה מלאה מהארגון. אני מאמין שהפועל חיפה תנהג לפי החוק ולא נצטרך ללכת למקומות שאף אחד לא רוצה להגיע אליהם". אלון אישר כי המליץ לשחקנים שלא להתאמן עם קבוצת הנוער: "זה נכון. שוקרני ואלבז צריכים להתאמן עם הקבוצה. היה והפועל חיפה לא מעוניינת שהם יצטרפו לנסיעה לאיטליה, הם צריכים להעמיד לרשותם מאמן כושר, תזונאי, בגדי אימון ושעות נורמליות לאימון. אימון בקבוצת הנוער אינו פתרון מספיק טוב".

אתמול התברר כי הפועל חיפה רוצה לצרף שני שחקנים במקום השניים - מגן שמאלי וחלוץ. מוחמד גדיר וגיא מלמד ברשימות ועשויים להחליף את אלבז, כשלטענת שחקנים שוקרני עדיין רוצה להוכיח שמקומו בסגל ומאמין שביכולתו לפרוץ עוד העונה במדי הקבוצה. ואם זה לא מספיק, הרי שהישאם כיוואן, שהושאל בעונה החולפת לאחי נצרת, הודיע לראשי המועדון כי הוא לא מתכוון לוותר על החוזה שלו בקבוצה ולא מתכוון לעזוב. כיוואן שחזר לאימוני הקבוצה לא נמצא בתוכניות המקצועיות של ניר קלינגר, אך גם הוא התבקש להתאמן עם קבוצת הנוער. לקשר יצטרפו גם לירן סרדל שחזר מפציעה וחיים מגרלישווילי שטרם חתם על חוזה חדש.

הקבוצה תמריא הערב לאיטליה לקראת המשחק מול אטאלנטה בחמישי. לאחר בחינת הסגל ואנשי הצוות המקצועי והניהולי שימריאו עם הקבוצה, הוחלט כי מנהל הקבוצה יעקב בן חור ימריא בטיסה מקבילה ויגיע לאיטליה. "חשוב מאוד שיהיה איתנו", אמרו במועדון.

(עדכון ראשון: 07:39)

אלי אלבז שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
"אימון בקבוצת הנוער אינו פיתרון מספיק טוב". אלי אלבז/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully