וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ורז' מאנג'ק הודיע: "מגיע למכבי חיפה בהשאלה לעונה אחת"

19.7.2018 / 12:19

השחקן אישר שהוא עוזב את ספרטה פראג: "הסכומים שפורסמו לא נכונים". הקמרוני עשוי לנחות כבר ביום שני. שביעות רצון ממאבוקה, חבשי ואזולאי. מקורבים לעסקת ורד: אוחנה טרם אישר אותה

מכבי חיפה סיימה אמש (רביעי) את מחנה האימונים שלה בהולנד ותשוב מחר לישראל, יחד עם המאמן פרד רוטן והמנהל הטכני מו אלאך ועם שחקן רכש אחד בלבד - מיכיל קראמר. במועדון היו מרוצים מהיכולת שגילו מספר שחקנים, כשאתמול בלט מעל כולם הקשר שלומי אזולאי. "מבחינה הגנתית, השיפור היה גדול מאוד. השילוב בין חבשי לשאר הבלמים הצליח - אבל צריך לשפר את מרכז השדה שלנו. ברגע שיגיע קשר אחורי, ואולי עוד שחקן כנף, זה יסייע גם לחלק ההתקפי", אמרו שחקנים בקבוצה. גם ארנסט מאבוקה זכה למחמאות על יכולתו. קאיו תופקד אתמול שוב מאחורי החלוץ ורק לאחר החזרה לארץ, אם יגיע שחקן כנף, יוחלט אם להיפרד ממנו.

עוד בנושא:

הכנה: מכבי חיפה סיימה ב-1:1 עם ספרטה רוטרדם ההולנדית
שחר נחת בהולנד. ההפתעה במחנה של מכבי חיפה: היכולת של מאבוקה
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקני מכבי חיפה חוגגים שער של שלומי אזולאי במשחק אימון נגד ספרטה רוטרדם. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
יכולת טובה במחנה. שלומי אזולאי אתמול (צילום: האתר הרשמי)/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

ומה עם רכש? לאחר שמכבי חיפה הגישה את ההצעה הראשונית על ז'ורז' מאנג'ק ונתקלה בסירוב, פשרה שהוצעה על ידי הסוכן בעסקה סוללת את דרכו של השחקן לארץ כבר בתחילת השבוע. ההצעה כוללת השאלה לעונה הבאה (מאנג'ק מחזיק בחוזה לשנתיים בספרטה פראג) ובסיומה תהיה לירוקים אופציה לרכישתו. "העסקה קרובה לחתימה", אמר גורם בחיפה, "המטרה היא שהשחקן ינחת כבר בתחילת השבוע לבדיקות רפואיות".

מאוחר יותר מאנג'ק הוציא הודעה לתקשורת ואישר את ההעברה: "אני רוצה להבהיר שלוש נקודות: ראשית, אני נשאר תחת חוזה בספרטה פראג עד 2020. שנית, אין שום קרע בין ההנהלה של המועדון הנפלא הזה לביני, ולא מדובר בהעברה למכבי חיפה, אלא בהשאלה לעונה אחת. זו בחירה אסטרטגית של ספרטה. לסיום, הסכומים שפורסמו בכלי התקשורת הם לא נכונים".

מקורבים לעסקת עידן ורד אמרו אתמול כי בניגוד לשמועות, העסקה עדיין איננה סגורה. בית"ר ירושלים תקיים הערב את משחק הגומלין מול צ'יחורה הגיאורגית ואם תעבור לשלב הבא, אלי אוחנה ינסה למנוע את מעברו של ורד למכבי חיפה - לפחות עד השלב הבא. "אלי אוחנה עושה הכל כדי שורד יישאר בבית"ר ירושלים. המילה האחרונה היא שלו. לכן, השיחות בין מכבי חיפה וטביב לגבי המספרים בעסקה אינם רלוונטים", אמר מקורב לעסקה. עוד נודע, כי בשיחה שהתקיימה בין יעקב שחר לאוחנה, אמר האחרון כי העסקה לא תיסגר בשלב הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully