וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נראתה ריאל מדריד במשחק האחרון לפני רונאלדו? רמז: גארי קגלמאכר

31 במאי 2009, הבלאנקוס מפסידים 2:1 לאוסאסונה בחוץ והבלם האורוגוואי רושם את ההופעה הראשונה והאחרונה שלו בקבוצה הראשונה. גם אריאן רובן, ראול וכריסטוף מצלדר היו שם

כריסטיאנו רונאלדו הוצג אתמול (שני) כשחקנה החדש של יובנטוס ובדיילי מייל האנגלי חזרו היום ונזכרו בהרכב של ריאל מדריד במשחק האחרון לפני הגעתו של הכוכב הפורטוגלי. זוכה בלון ד'אור חמש פעמים הגיע לריאל מרדיד ממנצ'סטר יונייטד בקיץ 2009 כשהמשחק האחרון לפני כן נערך ב-31 במאי נגד אוסאסונה בליגה. זו אותה עונה בה ברצלונה זכתה בטרבל כשהיא מנצחת את מנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות.

עוד בנושא:
בספרד טוענים שזינדין זידאן יקבל תפקיד ביובנטוס
רונאלדו הוצג ביובנטוס: "רק בדיעבד נדע אם אני גדול ממסי"

ריאל פגשה כאמור את אוסאסונה, שעדיין הייתה בסכנת ירידה אמיתית לליגת המשנה. אצל הבלאנקוס כיכבו אז איקר קסיאס, אריאן רובן, מרסלו וראול כשחואנדה ראמוס הוא המאמן. בזווית ה"ישראלית" מעניין לראות שמי ששיחק במשחק הזה ואפילו פתח בהרכב והוחלף אחרי 58 דקות הוא לא אחר מאשר גארי קגלמאכר, ששיחק בעונת 2016/17 במכבי חיפה. זה היה המשחק הראשון והאחרון של האורוגוואי במדי ריאל מדריד כשהוא עולה מריאל מדריד קסטיאה רק למשחק הזה. ב-2010 הוא כבר עבר לבירסחוט הבלגית. קגלמאכר, שמשחק היום בקורטרייק, גם היא מהליגה הבלגית, פתח בהרכב ומאז לא שב ללבוש את המדים הלבנים. באותו משחק אגב אוסאסונה ניצחה 1:2 כשגונסאלו היגואין מעלה את ריאל מדריד ליתרון בדקה ה-11, אבל ירוסלב פלאשיל (15) וחואנפראן (59) ביצעו מהפך. מיצ'ל סלגאדו הורחק במשחק, כמו גם הונטלאר.

הרכב ריאל מדריד באותו משחק: איקר קסיאס, מיצ'ל סלגאדו, כריסטוף מצלדר, גארי קגלמאכר (מרכוס טבאר, 58), מיגל טורס, אריאן רובן (קלאס יאן הונטלאר, 77), רפאל ואן דר וארט, לסאנה דיארה, מרסלו, ראול, גונסאלו היגואין.

גארי קגלמאכר באימון ריאל מדריד. AP
ההופעה הראשונה וגם האחרונה בריאל. קגלמאכר באימון/AP
איקר קסיאס שוער ריאל מדריד עם אוהדי אוסאסונה. AP
קסיאס מוקף באוהדי אוסאסונה בסיום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully