וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מתמוגגת ממסי, קוטיניו: "הוא משטה בכולם עם הגולים שלו"

קוטיניו כבש שער בכורה, סוארס הפציץ שלושער, אך הארגנטינאי קיבל את מירב המחמאות עם צמד ומחצית ראשונה מופלאה ב-1:6 על ג'ירונה. טר סטגן: "רק הוא יכול לשחק ככה". וגם: הנתון המדהים על הפרש השערים של בארסה וריאל

one

ברצלונה עשתה אמש (שבת) צעד נוסף לקראת זכייה בתואר אליפות נוסף אחרי 1:6 מוחץ על ג'ירונה החלשה. האורחים עוד הובילו אחרי שלוש דקות אבל סוארס ומסי הגיבו עם צמדים כבר במחצית הראשונה. אולם, גולת הכותרת במשחק הזה היתה דווקא שער הבכורה של קוטיניו במחצית השנייה. הרכש הברזילאי השלים 90 דקות כמו גם עוסמאן דמבלה, היהלום הצרפתי שהגיע מדורטמונד בכסף גדול אך מאז בעיקר מבלה בחדרי הטיפולים. אגב, מיסטר צ'יפ איש הסטטיסטיקה הספרדי, מביא נתון פשוט מדהים: שתי האימפריות הספרדיות קיימו בהיסטוריה שלהם 2787 משחקים ואחרי התוצאות של אמש הן עם אותו הפרש שערים בדיוק - 2841+. ריאל מדריד כבשה 6009 שערים וספגה 3167 בעוד שברצלונה כבשה 5968 שערים וספגה 3126.

קוטיניו חוגג עם שחקני ברצלונה. AP
איזו חגיגה. שחקני ברצלונה מברכים את קוטיניו/AP

ומה היה לפיליפה קוטיניו להגיד אחרי המשחק? "אני שמח מאוד על הגול שלי וההופעה באופן כללי. אנחנו משחקים טוב, אני שמח בשביל הקבוצה על שלוש הנקודות", הוסיף הברזילאי שפרגן לדמבלה ואמר: "הוא שחקן נהדר, הוא יעזור הרבה קבוצה וככל שהוא יקבל יותר דקות הוא יתאקלם יותר מהר".

וכמובן, איך אפשר בלי לפרגן למסי. הברזילאי שיבח את הארגנטינאי שכבש צמד והיה אחראי לשני השערים הנוספים של סוארס במחצית הראשונה כשאמר: "מסי פשוט מדהים, הוא משטה בכולם עם הגולים שלו. זה מדהים עד כמה הוא טוב. בכל משחק אנחנו מבינים אחד את השני טוב יותר. לאט לאט אני לומד ומשתפר, יש לי עוד הרבה עבודה".

אנדרה טר סטגן שנמצא בעונה מופלאה ועשוי להדיח את נוייר הפצוע משער נבחרת גרמניה במונדיאל, אמר: "מסי הוא השחקן הכי טוב בעולם ובהיסטוריה של ברצלונה, אבל אנחנו צריכים לתת קרדיט גם ללואיס סוארס. אין אף שחקן חוץ ממסי שיכול לעשות כזה הבדל לבדו".

ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה התבדח אחרי המשחק: "דיברתי עם מאצ'ין (מאמן ג'ירונה) והוא אמר לי אחרי המשחק שאם אני הייתי משחק נגד מסי, הוא היה הורס גם אותי". על קוטיניו: "הוא הבקיע שער יפהפה, שערים תמיד נותנים לך ביטחון. דמבלה וקוטיניו מוסיפים הרבה לקבוצה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully