וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אין לי דבר נגד עמית שמחון", פרישמן: "לא נפגע בקריירה של ג'ייק כהן"

19.2.2018 / 18:25

הנבחרת קיימה מסיבת עיתונאים לפני בריטניה ואסטוניה במוקדמות המונדובאסקט. המאמן דיבר על אי זימונו של כוכב אילת. המנהל המקצועי התייחס לפשרה בעניין הפורוורד. נסטרנקו זומן לסגל

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, עודד קטש, ערך הערב (שני) מסיבת עיתונאים לקראת צמד משחקי הנבחרת במסגרת מוקדמות אליפות העולם נגד בריטניה ואסטוניה. יחד איתו נוכח גם קפטן הנבחרת, גל מקל, ושחקנה של הפועל תל אביב רביב לימונד.

ג'ייק כהן, שהתאמן היום עם נבחרת, יחבור ביום רביעי מחדש למכבי תל אביב לקראת משחק החוץ נגד מלאגה, ויחזור לנבחרת ביום שישי, כשלא יהיה חלק מהנבחרת במשחק נגד בריטניה. כהן ישחק במשחק החוץ באסטוניה ביום ראשון. עודד קטש הודיע גם על זימונו של הסנטר איגור נסטרנקו מעירוני נהריה. זאת במקום מספר שחקנים חולים.

קפטן נבחרת ישראל גל מקל עם מאמנו עודד קטש. יוסי ציפקיס
גל מקל ועודד קטש/יוסי ציפקיס

המאמן עודד קטש אמר: "מחכה לנו חלון לא פשוט. משחקים קשים. חלון מאוד משמעותי. מאוד חשוב להביא את התוצאות ולעשות את הטוב ביותר. הפקנו לקחים מסוימים מהחלון הקודם. אני והצוות יודעים יותר טוב לאן הולכים ואיזה קשיים יש. נאלצנו להתמודד עם פציעות. ניסינו לגבש את הצוות הטוב ביותר. הניסיון של רביב לימונד וגיא פניני יעזור לנו. הם זומנו בגלל הכושר שלהם ולא כהפקת לקחים מהחלון הקודם. עמית שמחון? זו החלטה מקצועית. אני מעריך אותו. אין לי משהו אישי נגד עמית שמחון".

המנהל המקצועי עמוס פרישמן הוסיף על דברי המאמן: "אנחנו מתחילים את ההכנות לקמפיין השני. ג'ייק כהן מצטרף אלינו לאימונים. נשחרר אותו למשחק של מכבי תל אביב ואז הוא יצטרף אלינו בשבת וייצא למשחק חוץ. אנחנו עושים מאמצים להביא את השחקנים מבלי לפגוע במכבי תל אביב. זה הדבר הטוב שיכולנו לעשות. לקמפיין הזה ביקשנו את יובל זוסמן וג'ייק כהן. לא רצינו לפגוע בקריירה של ג'ייק כהן".

הקפטן גל מקל מגראן קנריה הספרדית: "תמיד כיף לבוא לארץ. השיטה החדשה משנה את הרוטינה של העונה. הברייק הזה הוא כיף. היה לי סוף שבוע עמוס של גביע ספרדי. אני מבואס מהמשחק שהיה לנו בחצי הגמר. לי אישית יש תקופה טובה ואני מחכה לתרום לנבחרת ולעשות דברים טובים".

גארד הפועל תל אביב רביב לימונד אמר מצידו: "כיף גדול ללבוש את המדים הלאומיים. אני שמח שאחרי הפציעה שעברתי, הזדמן עבורי לחזור לסגל. אני מקווה שנעשה את התוצאות הרצויות. אני מקווה שתהיה האווירה כמו במשחקים של הפועל תל אביב".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן נבחרת ישראל עודד קטש. יוסי ציפקיס
ממשיכים לעוד קמפיין. קטש ופרישמן/יוסי ציפקיס

נבחרת בריטניה נחתה כבר אתמול בישראל ותערוך מחנה אימון לקראת המשחק נגד ישראל באולם זיסמן. הבריטים מגיעים אחרי שני הפסדים לאסטוניה ויוון, ואחרי שמאמנם הקודם התפטר רק לפני כשלושה שבועות.

הנבחרת תתמודד נגד נבחרת בריטניה ביום שישי בשעה 14:00 בדרייב אין, וביום ראשון תתמודד נגד נבחרת אסטוניה בטאלין (17:00). הנבחרת פתחה את דרכה במוקדמות אליפות העולם עם ניצחון ביתי על אסטוניה 68:88, ובמשחקה השני הובסה בהרקליון בידי נבחרת יוון 82:61.

איגור נסטרנקו, עירוני נהריה. ברני ארדוב
זומן לסגל. איגור נסטרנקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully