וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה חזרה למקום השלישי עם 1:3 על לבנטה בדרבי

העטלפים קטעו רצף של שלושה הפסדים וחלפו על פני ריאל מדריד. סנטי מינה (17), לוסיאנו וייטו (65) ודני פארחו (89 בפנדל) כבשו. 0:1 לסביליה על ג'ירונה, 2:2 בין סלטה ויגו לאספניול

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ולנסיה

פרט לתיקו המאופס של ברצלונה בקאמפ נואו מול חטאפה, נערכו היום (ראשון) עוד שלושה משחקים במסגרת המחזור ה-23 בליגה הספרדית. ולנסיה חזרה למקום השלישי עם 1:3 בדרבי על לבנטה, סביליה ניצחה בצהריים 0:1 את ג'ירונה ואילו סלטה ויגו ואספניול נפרדו ב-2:2.

סנטי מינה שחקן ולנסיה. GettyImages
שבר את השיא האישי עם תשעה שערי ליגה העונה. סנטי מינה/GettyImages

ולנסיה - לבנטה 1:3

העטלפים חזרו למסלול הניצחונות אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, ועשו את זה בדרבי מול לבנטה שלא ניצחה ב-11 המחזורים האחרונים ומקדימה את הקו האדום בשתי נקודות בלבד. סנטי מינה הסתנן כדי לנגוח לרשת בדקה ה-17 ולחגוג שער ליגה תשיעי, אך הבלם סרחיו פוסטיגו השווה בחלוף דקה עם שערו הראשון בלה ליגה. ולנסיה חזרה להוליך בדקה ה-65, כשקרלוס סולר סיפק מבצע מבריק ונעצר אצל אוייר, אבל לוסיאנו וייטו דחק פנימה את שער הליגה הראשון שלו מאז המעבר ושמר על מאזן מושלם: ארבע בעיטות לשער כשחקן ולנסיה, ארבעה שערים (שלושער לרשת לאס פלמאס בגביע). הקפטן דני פארחו חתם עם פנדל בדקה ה-89 (שער חמישי העונה בליגה, מתוכם ארבעה מהנקודה הלבנה) אחרי הרחקתו של רובר האורח.

סרחיו ריקו שוער סביליה. רויטרס
תפס יום. סרחיו ריקו/רויטרס

סביליה - ג'ירונה 0:1

צפו בתקציר

יום גדול של סרחיו ריקו בין הקורות הביא לאנדלוסים שלוש נקודות. השוער סיפק כמה הצלות נהדרות והגיע לשיאו עם הדיפת פנדל של אדאי בדקה ה-41 אחרי נגיעת יד של לואיס מוריאל ברחבה. 33 שניות בתוך המחצית השנייה, פאבלו סראביה הקפיץ מול יאסין בונו וגם שני שחקני ג'ירונה שרצו לעבר הקו לא הצליחו להציל. ריקו קינח עם עוד הדיפה לנגיחה של פורטו מקרוב, וסביליה חזרה למקום השישי.

מקסי גומס שחקן סלטה ויגו. GettyImages
מקום רביעי בטבלת המבקיעים בלה ליגה. מקסי גומס/GettyImages

סלטה ויגו - אספניול 2:2

צפו בתקציר

פעם שלישית ברציפות שהקהל באצטדיון בלאידוס נהנה מארבעה שערים לפחות. אחרי ה-2:2 מול ריאל מדריד וה-2:3 על בטיס, הפעם סלטה ויגו איבדה יתרון בדקה ה-87 והסתפקה בנקודה מול יריבה שסופרת חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון. לאו בפטיסטאו עקץ בדקה ה-10 הודות למסירה יפה של ג'רארד מורנו, אבל מקסי גומס האורוגוואי נגח את השוויון בדקה ה-32 והשלים מהפך עם סיבוב יפה ושערו ה-12 העונה בדקה ה-80. למרות זאת, מורנו דאג לחלוקת נקודות עם בעיטה אדירה בשמאל אל הרשת בדקה ה-87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully