וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אגוארו אגדה". מוריניו: אולי אני צריך לבכות כמו פפ

מנג'ר סיטי הילל את החלוץ ואת דה בראונה (המספרים המדהימים - בפנים): "היינו צריכים את סרחיו. קווין כל כך מיוחד". מנג'ר יונייטד שוב תוקף: "אולי אני צריך לבכות כדי להגן על שחקני"

שחקני מנצ'סטר סיטי עם סרחיו אגוארו. רויטרס
בשיאו בדיוק ברגע הנכון. אגוארו/רויטרס

מנצ'סטר סיטי חזרה אמש (שבת) למסלול הניצחונות, כשמחצה בביתה 1:5 את לסטר סיטי והגדילה זמנית את הפער ממנצ'סטר יונייטד ל-16 נקודות, עוד צעד בדרך לאליפות בלתי נשכחת. הנה מספרי המשחק:

* מאז שהצטרף לוורדר ברמן באוגוסט 2012, בישל קווין דה בראונה לא פחות מ-77 שערים - יותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הבכירות באירופה (למסי יש 76). אמש היו לו שלושה, לראשונה מאז הגיע למנצ'סטר סיטי.

* סרחיו אגוארו הפך לשחקן הראשון בתולדות הפרמיירליג שמבקיע רביעייה או יותר בשלושה משחקים שונים.

* אגוארו אף הפך לשחקן הרביעי בתולדות הפרמיירליג שמבקיע 20 שערי ליגה או יותר בארבע עונות רצופות. קדמו לו אלן שירר, תיירי הנרי והארי קיין.

* לראשונה מאז הצטרף למועדון, הארגנטינאי כבש בשבעה משחקי בית ברציפות.

* הכי הרבה שלושערים בתולדות הפרמיירליג: אלן שירר 11, רובי פאולר 9, סרחיו אגוארו, מייקל אואן, הארי קיין ותיירי הנרי 8 כל אחד.

* ג'יימי וארדי הפך לשחקן הראשון בתולדות הפרמיירליג שכובש באותה עונה נגד ארסנל, צ'לסי, ליברפול, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
מה עוד אפשר לבקש? פפ/רויטרס

כמובן שגם פפ גווארדיולה היה מלא תשבוחות לחלוץ הלוהט שלו. "הוא נלחם, שיחק טוב מאוד וכבש. היינו צריכים את זה", אמר המאמן. "נגד ברנלי החמצנו הרבה, מה שאנחנו צריכים מסרחיו זה שערים, והוא עושה זאת. הוא בכושר טוב מאוד. החלק הכי חשוב של העונה מגיע, והעובדה שיש לנו את אגוארו בכושר הזה יהיה חשוב מאוד. הוא אגדה אמיתית במועדון הזה, יש לו כישרון ייחודי ברחבה".

גווארדיולה אף שיבח את דה בראונה: "יש לו הכל. בכל משחק הוא מבשל, מוסר, בועט, מבקיע. איך שהוא רץ, נלחם, איך שהוא יכול לשחק באגף, כקשר התקפי, באמצע. אין מילים כדי לתאר את ההופעות שלו העונה, הוא כל כך מיוחד".

על המשחק עצמו אמר המנג'ר הקטלאני: "במחצית הראשונה התחלנו טוב, לאחר מכן לא היינו בעמדות הנכונות, אבל במחצית השנייה עזר לנו מאוד שכבשנו שער מהיר. אנחנו חזקים בבית. אני מרוצה מאוד, 72 נקודות בפברואר זה מיוחד מאוד".

פפ כלל שישה מחליפים בלבד על הספסל ושמע ביקורות על כך מהפרשן גארי נוויל. בסיום המשחק, סגר גווארדיולה חשבון: "הבחור הזה, הפרשן המהולל הזה, יכול להגיד מה שהוא רוצה, אבל אני מקבל החלטות. זו לא בדיחה, והוא צריך לדעת את זה כי הוא היה מאמן - לזמן קצר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מופע הציוצים של בנג'מין מנדי:

המלחמה בין פפ גווארדיולה וז'וזה מוריניו עולה מדרגה והפעם, הגיע תורו של מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לבקר את יריבו הגדול. זה קרה על רקע אלכסיס סאנצ'ס, עליו בוצעו לא פחות מ-13 עבירות מול האדרספילד במחזור שעבר, מה שגרם למוריניו לשלוח עקיצה ישירה למאמן מוליכת הטבלה: "אולי המאמן שלו (של סאנצ'ס) צריך לבכות קצת יותר. אולי אני צריך לבכות עוד קצת כדי להגן על השחקנים שלי. אני לא אוהב את המילה "להגן", כי זה נראה כאילו צריך להגן רק על השחקנים המובילים, אבל כולם על כר הדשא זהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully