וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה סוערת, אשר אלון: "נדרוש חקירה חיצונית של אלי חכמון"

בקבוצה מהשרון זעמו על השיפוט במהלך ה-1:1 עם הפועל חיפה, הבעלים: "אם לא ייענו לדרישה שלי, אתבע אותו באופן אישי". קורצקי: "קופחנו". קלינגר: "בן בסט יכול היה להבקיע רביעייה"

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי מורחק. מגד גוזני
רעננה זועמת. קורצקי מורחק/מגד גוזני

זעם גדול בהפועל רעננה בעקבות השיפוט של אלי חכמון הערב (שבת) במסגרת ה-1:1 עם הפועל חיפה. הקבוצה של מנחם קורצקי כעסה על מספר החלטות שונות - ביניהן כרטיסים צהובים מפוקפקים, הרחקה של אור דסה, ובעיקר, פנדל לה היתה ראויה, כשרועי זיקרי הופל ברחבה אך ספג כרטיס צהוב על התחזות.

הבעלים של הפועל רעננה, אשר אלון, היה נסער בסיום: "נדרוש חקירה חיצונית של אלי חכמון לאור האירועים ובעיקר הפנדל הברור שהיה צריך להישרק לטובתנו. אם לא ייענו לדרישה שלי לחקירה חיצונית, אני אתבע את חכמון באופן אישי. זה הפך למשהו קבוע, זו לא הפעם הראשונה עם השופט הזה. אם תהיה חקירה, אני אוכל לנקוב בכל המקרים".

מנחם קורצקי שהורחק סמוך לסיום המחצית הראשונה, סיכם: "לא כיף לי במצב הזה, בכל שבוע הלחצים מאוד גדולים. חבל, היינו צריכים לנצח, הכל הלך לכיוון שלנו. התיקו הזה מאוד מאכזב אותי, אבל אני גאה בשחקנים שנתנו הכול על המגרש. אם נייצר עוד משחקים כאלו, הדרך תהיה נכונה ונישאר בליגה. הפנדל? קופחנו, חד משמעית. יש טעויות בכדורגל, זה נכון, השופטים רק בני אדם, אבל כן - קופחנו. ההרחקה שלי? התלוננתי על זה שמילאו אותנו בצהובים מוקדמים שחלקם לא נכונים, הערתי לשופט ולצערי הוא הרחיק אותי. לא דיברתי לא יפה".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל רעננה והפועל חיפה נפרדו ב-1:1

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. מגד גוזני
מתוסכל. קלינגר/מגד גוזני

מנגד, ניר קלינגר סיכם את ההופעה של קבוצתו, שאמנם חזרה מפיגור לאחר השער המוקדם של רועי זיקרי (8) מרגלי מקסים פלקושצ'נקו (47), אך פספסה שלל הזדמנויות להשלים מהפך: "במחצית הראשונה ספגנו מאיבוד שלנו, השחקנים לא היו מרוכזים. המחצית השנייה הייתה יותר טובה, עדן היה יכול להבקיע רביעייה אבל זה לא היה היום שלו בסיומת. רעננה מבחינתה עשתה מה שהיא יכולה ונכון לה. היא התגוננה עם כל השחקנים, אבל עלינו לדעת להבקיע. הם עשו בונקר מוצדק ועדיין יצרנו מצבים, אבל לא כבשנו. היינו צריכים לנצח היום, אלו שתי נקודות שהלכו לאיבוד".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה והפועל חיפה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully