וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: הפסד דרמטי לרוני לוי והרוש, עאבד בישל מול פנרבחצ'ה

אנורתוזיס הובילה על אומוניה עד הדקה ה-85, אבל נוצחה 2:1. הקשר סידר לגירסונספור שער יתרון, אך פנר הפכה ל-1:2 (וניצחה 2:4 בסיכום) במשחק הגביע. אברהם גרנט הפסיד בליגה ההודית

שוער אנורתוזיס פמגוסטה אריאל הרוש. אתר רשמי אנורתוזיס פמגוסטה, אתר רשמי
פספוס. אריאל הרוש/אתר רשמי, אתר רשמי אנורתוזיס פמגוסטה

קבוצתו של אברהם גרנט, נורת' איסט יונייטד ההודית, הפסידה היום (רביעי) 1:0 בביתה לקבוצת הצמרת פונה סיטי. נורת' איסט החזיקה מעמד 86 דקות, אך אז הקשר הברזילאי מרסליניו הכריע את ההתמודדות והעלה את קבוצתו למקום השני. קבוצתו של הישראלי, שרשם הפסד שלישי מאז הגיע על תקן יועץ אבל משמש כמאמן הקבוצה, ספרה משחק שלישי ללא ניצחון והיא ממוקמת במקום התשיעי בטבלה עם 11 נקודות, מרחק 11 נקודות מהמקום הרביעי שמוביל לפלייאוף.

* אנורתוזיס פמגוסטה, קבוצתם של אריאל הרוש (90 דקות) ורוני לוי, ספגה הפסד דרמטי ומאכזב מאוד, 2:1 מול אומוניה ניקוסיה. אנורתוזיס הובילה עד הדקה ה-85, אך ספגה פעמיים ויצאה ללא נקודות ממשחק הצמרת. כעת, נראה שסיכוייה לזכות באליפות קפריסין פחתו משמעותית.

* אחמד עאבד פתח בהרכב גירסונספור, שהתארחה אצל פנרבחצ'ה למשחק הגומלין במסגרת שלב רבע הגמר של הגביע הטורקי (אחרי 1:2 לפנר במשחק הראשון). עאבד בישל בדקה ה-13 לבובקאר דיאליבה, אך פנר חזרה, השוותה חמש דקות לאחר מכן ועלתה ליתרון בדקה ה-37 כדי לנצח 1:2 ולהעפיל לחצי הגמר. עאבד הוחלף בדקה ה-65 על ידי וולקן אוקמק.

* טל בן חיים לא נכלל בסגל ספרטה פראג במשחק ההכנה מול ספרטק מוסקבה. בטוויטר של המועדון הצ'כי נכתב כי הוא "סובל מבעיות בריאותיות".

בישול של עאבד

תקציר ההפסד של אנורתוזיס לאומוניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully