וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אוגסבורג ניצחה 0:3 את פרנקפורט, המבורג חילצה נקודה

הבווארים עלו למקום השביעי בטבלה עם תצוגה ביתית מרשימה, טאלב טואטחה שוב לא נכלל בסגל המפסידה. פיליפ קוסטיץ' כבש בדקה ה-86 וסידר למדורגת לפני אחרונה 1:1 ביתי מול האנובר

מיכאל גרגוריטש שחקן אוגסבורג. GettyImages
גרגוריטש חוגג את השער היפה שלו/GettyImages

המחזור ה-21 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. אוגסבורג הרשימה וניצחה 0:3 את איינטרכט פרנקפורט, המבורג חילצה 1:1 ביתי מול האנובר.

אוגסבורג - איינטרכט פרנקפורט 0:3

יממה אחרי שהוציאה הודעה חריפה מאוד נגד מגנה דניאל אופארה, הראתה הקבוצה של מנואל באום שדברים כאלה לא משפיעים עליה העונה והמשיכה להרשים בגדול. אוגסבורג השיגה ניצחון שמיני העונה שהקפיץ אותה עד המקום השביעי עם 31 נקודות והותיר את פרנקפורט עם 33 נקודות במקום השישי. קו יא צ'אול כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-19, מיכאל גרגוריטש הכפיל בדקה ה-76 עם שער יוצא מן הכלל ומרקו ריכטר השלים את החגיגה בדקה ה-89 עם בעיטה מקצה הרחבה. טאלב טואטחה שוב נותר מחוץ לסגל של פרנקפורט.

שחקני המבורג חוגגים עם פיליפ קוסטיץ' (מימין). GettyImages
שוויון שני ברציפות. פיליפ קוסטיץ', מימין/GettyImages

המבורג - האנובר 1:1

משחק ליגה שמיני ללא ניצחון למדורגת לפני אחרונה, אך לפחות יש לה נקודה זה שבוע שני ברציפות. פיליפ קוסטיץ', שדאג ל-1:1 בלייפציג במחזור הקודם, היה חתום גם הפעם על הנקודה עם שוויון דרמטי בדקה ה-86 אחרי כדור חופשי של המחליף סיאד סליחוביץ'. הנורבגי איבר פוסום העלה את האנובר ליתרון עם שער בכורה בבונדסליגה, בבעיטה נפלאה מ-20 מטרים בדקה ה-37.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully