וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "המשחק היה מרגש מאוד, ניר נתן לי את כל הביטחון"

קשר הפועל חיפה חגג את ה-0:1 בבכורה מול בני סכנין. ניר קלינגר: "אנחנו מתמודדים עם הרבה אילוצים, אבל השחקנים הם גיבורים, זה הכול הם ולא אני". טל בנין: "נמשיך להילחם"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
קלינגר/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה הצליחה לגרד היום (שבת) 0:1 ביתי מול בני סכנין, במחזור ה-21 בליגת העל. שער של גל אראל המחליף בדקה ה-80 סידר לקבוצה של ניר קלינגר ניצחון ליגה שני ברציפות לפני משחק הגביע מול מכבי חיפה במהלך השבוע. גבריאל תמאש קיבל כרטיס צהוב חמישי ויחמיץ את המחזור הקרוב מול הפועל רעננה.

עוד בנושא:
הפועל חיפה ניצחה 0:1 את בני סכנין

גילי ורמוט שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ורמוט מרוצה/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר נשמע מרוצה מאוד משחקניו בסיום: "אלה השחקנים, לא המאמן. אני מנסה למצוא פתרונות לבעיות שיש לנו ואנחנו לא צועקים אותן. אנחנו משחקים כבר כמעט חודש בלי ההתקפה שלנו, בלי בן בסט, בלי ממן שהיה פצוע, תורג'מן היום. יש לנו המון אילוצים ואנחנו פותרים אותם, כל הכבוד לשחקנים. כל אחד יודע את מקומו ולא אכפת לו אם הוא פותח או לא פותח. הם גיבורים. גל אראל מאוכזב וזה בסדר, אבל אני יודע מה שהוא לא יודע לפעמים והוא מבין את זה. אני יודע שבעייפות של יריבה אין כמוהו כדי לעשות את הכניסות לעומק. אני חושב שזה הצליח היום ושוב אני אומר: עדן לא היה אמור לשחק היום, אבל הוא אמר לי שיתאבד אם ייכנס אפילו ל-30 או 35 דקות. כשאני אומר משהו אני לא מתחבא מאחוריו. היום אפשר לומר בצורה ברורה שעלינו לפלייאוף העליון, אני חושב שזה אדיר, זה הישג ענק. זו המטרה הראשונה והיא הושגה. נמשיך הלאה, יש לנו גביע. אנחנו רוצים לעבור את שני המשחקים בגביע ולהגיע לחצי הגמר. עכשיו אנחנו שתי נקודות מהמקום הראשון לפני המשחקים".

קשר הפועל חיפה גילי ורמוט אמר: "זה היה מרגש מאוד, זה אפילו דז'ה וו כזה, נתקלתי באנשים שלא ראיתי יותר מעשר שנים. היו אנרגיות מצוינות לאורך כל המשחק, במיוחד אחרי השער הקהל הרים אותנו. לא קרה מספיק שפתחתי העונה בהרכב, תוכננתי לשחק סביב ה-60 דקות, יצא ששיחקתי 90. שיחקנו טוב וניצחנו וממחר נחשוב על הגביע. הפועל חיפה, עוד לפני שאני הגעתי, רצה בטופ 4. להיות שם זו מטרה, אבל אנחנו צריכים להשתפר. סכנין הגיעה לכמה מצבים, איבדנו כדורים מהר מאוד. אנחנו לא נסתנוור מהניצחון, יש עוד הרבה עבודה. שיחקתי בתפקיד האופטימלי עבורי, לא יכולתי לקבל יותר קרדיט ותמיכה ממה שניר נתן לי".

מאמן בני סכנין טל בנין: "הגענו היום למצבים כדי להכריע את המשחק. הפועל חיפה במצב טוב ובטוחה בעצמה. אנחנו משוועים לנקודות וניאלץ להשיג אותן במקומות אחרים. המחויבות שלנו היא קודם כל עבור המועדון והקהל היא לא להרים ידיים כמו שעשינו במשחק היום. יש שחקנים שעדיין צריכים להיכנס לכושר. אני גאה בשחקנים שלי, הם לא ויתרו על כדורים. אנחנו לא מרימים ידיים. פגשתי את הפועל חיפה כבר בעבר, זה מרגש אבל זה נגמר אחרי שהתחיל המשחק".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully