וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעזוב לריאל מדריד? ניימאר: "זו רק תחילת המסע שלי בפריס"

חרף הדיווחים המתגברים על כך שאלופת אירופה תנסה להחתים אותו בקיץ, הכוכב הברזילאי הזים את השמועות ואמר בראיון בצרפת: "אני רוצה להיכנס להיסטוריה של פריס, באתי לתקופה ארוכה"

השמועות על כך שניימאר יעזוב את פריס סן ז'רמן בקיץ אחרי עונה אחת בלבד בצרפת צוברות תאוצה כאשר הקבוצה שמוזכרת כמועמדת להחתים אותו היא לא אחרת מאשר ריאל מדריד. אולם, בראיון שערך המגה סטאר הברזילאי לטלוויזיה הצרפתית, הוא הפריך לגמרי את השמועות הללו.

ניימאר היה מעורב בלא מעט תקריות של אגו עם כוכב אחר של פריס, אדינסון קבאני, אולם בכל מה שקשור לצד המקצועי הוא עונה בינתיים על כל הציפיות עם 26 שערים ב-24 משחקים בכל המסגרות וגם מוליך את קבוצתו עם 11 בישולים בליגה. כשנשאל על עתידו ענה ניימאר ללא היסוס: "המסע שלי בפריס סן ז'רמן רק התחיל".

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. רויטרס
ריאל מדריד יכולה לשכוח ממנו? ניימאר/רויטרס

על היכולת הנהדרת שהוא מציג על כר הדשא, אמר: "לא ציפיתי לסטטיסטיקה כזו בעונת הבכורה שלי כאן. אבל אני פה כדי לעזור לקבוצה, גם החברים שלי עושים הכול כדי שאתאקלם כאן. זו הפעם הראשונה שאני כובש כל כך הרבה, אבל אני רוצה לכבוש יותר, לשחק טוב יותר ואני מקווה שזה יימשך".

בטלוויזיה הצרפתית לא עשו חיים קלים לניימאר ושאלו אותו האם זו מטרה בשבילו להיות השחקן הכי חשוב בקבוצתו. "זו לא המטרה להיות הכוכב של הקבוצה, השחקן שכובש הכי הרבה ומוסר הכי הרבה. אני רוצה לשחק כדורגל", אמר ניימאר והוסיף: "הגעתי לכאן כדי לשדרג את הקבוצה. עם קבאני, אמבפה ודי מריה אנחנו יכולים לבנות על הרבה שחקנים חשובים שמבקיעים ומבשלים במשחקים החשובים".

על כך שכבש מול מונפלייה את השער ה-2,000 בהיסטוריה של פריס, אמר: "זו גאווה גדולה, אני רוצה להיכנס להיסטוריה של המועדון כאחד השחקנים הגדולים ולעזור כמה שיותר".

כזכור, ניימאר ניפץ את שיא ההעברות העולמי כאשר פריס שילימה לברצלונה את סעיף השחרור שלו שעמד בסך 222 מיליון יורו כדי להחתימו. אחד המשחקים הגדולים ביותר של הברזילאי במדי ברצלונה היה ב-1:6 ההירואי על פריס שהדיחה אותה בשמינית גמר האלופות וכעת לברזילאי מצפה אתגר ענק - להדיח את ריאל מדריד אלופת אירופה בשנתיים האחרונות בשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully