וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד סיימה ב-2:2 מאכזב מול לבנטה

סרחיו ראמוס (12) ואיסקו (81) כבשו לזכות הבלאנקוס, אבל עמנואל בואטנג (42) וג'מפאולו פאציני (89) כבשו וקבעו חלוקת נקודות. הקבוצה של זינדין זידאן נעצרה אחרי שני ניצחונות ברציפות. אייבר - סביליה 1:5, ריאל בטיס - ויאריאל 1:2

one

בווידאו: ריאל מדריד מאכזבת עם 2:2 מול לבנטה

המחזור ה-22 בליגה הספרדית סיפק כבר שתי חמישיות. אחרי ה-0:5 של ריאל סוסיאדד על דפורטיבו לה קורוניה בשישי בערב, אייבר נתנה קונצרט עם 1:5 על סביליה בשבת בצהריים ונצמדה אליה בטבלה. בטיס גברה 1:2 על ויאריאל, אלאבס ניצחה באותה תוצאה את סלטה ויגו. לאחר מכן ריאל מדריד שוב אכזבה כשסיימה ב-2:2 בחוץ מול לבנטה.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
חגג שער מוקדם. סרחיו ראמוס/רויטרס

לבנטה - ריאל מדריד 2:2

הבלאנקוס ממשיכים לאכזב ודווקא אחרי שני ניצחונות ליגה ברציפות נעצרו בהופעה מאכזבת מאוד מול קבוצת התחתית. ריאל מדריד דווקא הובילה פעמיים בזכות שערים של סרחיו ראמוס (12) ואיסקו (81), אבל עמנואל בואטנג (42) וג'מפאולו פאציני (89), הוא ולא אחר, כבשו וקבעו חלוקת נקודות מפתיע. כריסטיאנו רונאלדו פתח בהרכב, אבל היה חלש מאוד והוחלף בדקה ה-82 על ידי מרקו אסנסיו, שגם לא מזכיר בכלל את השחקן שפתח את העונה טוב כל כך. מנגד, לבנטה עם נקודה חשובה ומפתיע מאוד שהגדילה את הפער שלה מהקו האדום לשלוש נקודות באופן זמני. לריאל כל מה שנשאר מהעונה הלא מוצלחת הזו זה רק הניסיון להתברג בין ארבע הראשונות כדי להשיג מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה ולנסות להגיע כמה שיותר רחוק במפעל בעונה הנוכחית.

דקה 12: גול! טוני קרוס עלה יותר גבוה מכולם ונגח, סרחיו ראמוס המשיך מקרוב פנימה, 0:1 לריאל מדריד.

דקה 42: גול! קיילור נבאס יצא טוב ובלם את אחד משחקני ההתקפה, זה חזר אל עמנואל בואטנג, שבעט מ-18 מטר פנימה את ה-1:1.

דקה 81: גול! קרבחאל הכניס כדור לא הכי מוצלח לעבר בנזמה, למזלו פוסטיגו השאיר את הכדור בתוך המגרש. הצרפתי הגיע למצב נוח ומסר לאיסקו, שבעט מ-10 מטר פנימה. טעות גדולה בהגנה ו-1:2 לריאל מדריד.

דקה 87: הזדמנות נהדרת ללבנטה להשיג שוויון. רוג'ר מרטי נותר לבד מול השער אבל נגח משלושה מטר מחוץ למסגרת. איזו החמצה.

דקה 89: גול! ג'מפאולו פאציני קיבל כדור עומק ונותר לבד לגמרי מול קיילור נבאס, ששוב הופקר על ידי ההגנה שלו. האיטלקי בעט חזק, נבאס נגע אבל לא הצליח להציל, 2:2.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
לא הערב שלו. רונאלדו/GettyImages

אייבר - סביליה 1:5

צפו בתקציר

איזו הצגה של המארחת, שסיפקה חמישייה שנייה העונה ונמצאת כעת במקום השביעי ובמרחק נקודה מסביליה. וינצ'נזו מונטלה חשב שהקבוצה שלו עלתה על דרך המלך עם רצף של חמישה משחקים ללא הפסד, אבל נראתה מבולגנת עם שלושה המצטרפים החדשים בהרכב (מיגל לאיון, רוקה מסה וסנדרו ראמירס) ופשוט התפרקה. קיקה ניצל חור של לאיון וכבש תוך 38 שניות, לפני שהמגן המצוין חוסה אנחל להטט גם הוא בצד ימין ובישל לפביאן אוריאנה הצ'יליאני בדקה ה-17. פאבלו סראביה צימק בפנדל בדקה ה-21, אבל חוסה אנחל בישל מכדור קרן לבלם איבן ראמיס (32) ואוריאנה השלים צמד (61) אחרי עוד טעות קשה בהגנה. עוד בלם, אנאיץ ארבייה, חתם את התוצאה עם כדור חופשי נהדר בדקה ה-83.

ריאל סוסיאדד - דפורטיבו לה קורוניה 0:5

צפו בתקציר

המחזור נפתח עם משחק תחתית בין שתי קבוצות שפשוט שכחו מהו ניצחון. סוסיאדד, שפתחה בצורה מבטיחה מאוד את העונה אבל מאז התדרדרה, עצרה רצף של ארבעה הפסדים וחגגה הודות לשערים של וויליאן ז'וזה (32) והאקסים של ריאל מדריד אסייר יראמנדי (62, 89) וסרחיו קנאלס (75). אריץ אלוסטונדו קינח וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-82. סוסיאדד עלתה למקום ה-14 עם 26 נקודות והתרחקה מהקו האדום, בעוד לה קורוניה עדיין בצרות כשהיא במקום ה-18 עם 17 נקודות.

אסייר יראמנדי שחקן ריאל סוסיאדד. רויטרס
הרצף נעצר עם הצגה. אסייר יראמנדי/רויטרס

בטיס - ויאריאל 1:2

צפו בתקציר

אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים ורצף זהה של ניצחונות במפגשים עם בטיס, ויאריאל נעצרה. הכוכב המפתיע של המשחק היה לורן מורון, הסקורר בן ה-24 של קבוצת המילואים המקומית. הוא הוקפץ לקבוצה הראשונה, ערך בכורה בהרכב והדהים את האוהדים שרובם לא הכירו אותו. דניאלה בונרה השאיר את ויאריאל ב-10 שחקנים בעקבות פגיעה גסה ברובן קסטרו בדקה ה-31, כשמורון ירה מ-20 מטרים בחצי גובה אל הרשת בדקה ה-45. בהמשך הסיט עם הראש בעיטה של פביאן רואיס בדקה ה-65, כשקרלוס באקה רק צימק בפנדל בדקה ה-80.

אלאבס - סלטה ויגו 1:2

צפו בתקציר

רצף שלושת הניצחונות של סלטה נעצר במנדיסורוסה, כשהמארחת פתחה פער של חמש נקודות מהקו האדום. כבר אחרי ארבע דקות כבש הקשר השמאלי אלפונסו פדראסה, כשהשוער רובן בלאנקו הדף את הבעיטה שלו מעבר לקו. מהלך דומה בדקה ה-18 הוביל לשער השני, אותו כבש מוניר. יאגו אספס העלה את מאזנו בליגה ל-15 שערים (מקום שלישי בטבלת הפיצ'יצ'י אחרי ליאונל מסי ולואיס סוארס) עם מבצע אישי נהדר בתוספת הזמן.

מוניר שחקן אלאבס. רויטרס
אלאבס בורחת מהתחתית. מוניר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully