וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: בופון עצר פנדל, יובנטוס ניצחה 0:1 את אטאלנטה

השוער בן ה-40 חזר לשער אחרי כחודשיים והדף בעיטה מ-11 מטרים של פאפו גומס (25) בחצי הגמר הראשון, היגואין הכריע (3). אמבפה הורחק, אבל פ.ס.ז' עלתה לגמר גביע הליגה עם 2:3 בראן

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס (מימין) עם ג'ורג'יו קייליני, אנדראה ברצאלי. GettyImages
מזנק כמו בן 20. ג'אנלואיג'י בופון עם החברים/GettyImages

יובנטוס השיגה הערב (שלישי) מקדמה בחצי גמר הגביע האיטלקי, כאשר ניצחה 0:1 בחוץ את אטאלנטה במשחק הראשון מבין שניים. הגומלין בין הקבוצות ייערך בטורינו ב-28 בפברואר, כשהמנצחת תפגוש בגמר את העולה מחצי הגמר השני - מילאן או לאציו.

ג'אנלואיג'י בופון, שחגג השבוע יום הולדת 40, חזר לשער אחרי כחודשיים והוכיח שוב את גדולתו עם עצירת פנדל של פאפו גומס בדקה ה-25. זה קרה אחרי שיובנטוס כבר הוליכה, כאשר גונסאלו היגואין ניצל טעות בהגנת המארחת, חתך את ההגנה ואת הערפל הכבד, ובעט פנימה. הגברת הזקנה בדרך לעוד גמר.

סמי חדירה שחקן יובנטוס חוגג עם גונסאלו היגואין. GettyImages
חגיגה בערפל. סמי חדירה עם גונסאלו היגואין/GettyImages

פריס סן ז'רמן עלתה לגמר גביע הליגה הצרפתי אחרי 2:3 בחוץ על ראן. הקבוצה של אונאי אמרי חגגה במגרשה של ראן בחודשיים האחרונים עם 1:4 בליגה ו-1:6 בגביע, וגם הפעם זה התחיל בצורה דומה. תומא מונייה כבש שער מרהיב עם בעיטה קשתית מ-20 מטרים בדקה ה-24, הבלם מרקיניוס היה על ריבאונד ודחק מקרוב בדקה ה-54 וג'יו לו סלסו הארגנטינאי קיבל מתנה מהשוער בדקה ה-58 כדי לחגוג שער בכורה, אבל ההרחקה הראשונה בקריירה של קיליאן אמבפה כמעט סיבכה את פ.ס.ז'. הכישרון הצעיר שחזר מפציעה ביצע עבירה מכוערת מאחור ובחסות צילומי הטלוויזיה ראה כרטיס אדום. דיאפרה סאקו צימק בבכורה בדקה ה-85 וסאנין פרצ'יץ' הפציץ עוד אחד בתוספת הזמן, אך פ.ס.ז' נחלצה עם הכרטיס לגמר. לסאנה דיארה נכנס בדקה ה-89 להופעת הבכורה במדי סגנית האלופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן סופג כרטיס אדום. רויטרס
משחקו ה-87, ההרחקה הראשונה. קיליאן אמבפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully