וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 75:85 בחוץ את מכבי חיפה

הצהובים נקלעו למשחק צמוד מול קבוצת התחתית של עופר רחימי, אבל היו חדים יותר במאני טיים. ג'ייק כהן כיכב עם 17 נקודות ו-15 ריבאונדים. דיברתולומאו קלע 16 מול האקסית. חיפה עם הפסד שישי רצוף

one

מכבי תל אביב התאוששה הערב (ראשון) מההפסד לגלבוע/גליל וניצחה 75:85 בחוץ את מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. מכבי חיפה, מנגד, ספגה את הפסד הליגה השישי שלה מתחילת העונה וממשיכה לשקוע בתחתית הטבלה.

מכבי תל אביב נטלה את ההובלה אחרי פתיחה צמודה ועלתה לפער דו ספרתי במהלך הרבע השני. ברבע האחרון הירוקים ביצעו קאמבק ואף עלו ליתרון 72:73. אבל ברגעי ההכרעה שחקני מכבי חיפה קפאו והצהובים השתלטו על המשחק בדרך לניצחון. ג'ייק כהן הצטיין עם 17 נקודות ו-15 ריבאונדים. ג'ון דיברתולומאו קלע 16 מול האקסית הירוקה שלו. 19 של אנג'ל רודריגז לא הספיקו לירוקים. בסיכומו של דבר מכבי תל אביב מסמנת וי על מגרש קשה. מכבי חיפה צריכה להפנים שהיא קבוצת תחתית לכל דבר.

מהלך המשחק

לפני הג'אמפ מכבי חיפה ערכה טקס לכבודו של ג'ון דיברתולומאו שחצה הקיץ את הקווים ועבר לשורות מכבי תל אביב. הרבע הראשון של המשחק היה צמוד כששתי הקבוצות מנהלות משחק של חתול ועכבר. שלשה של ווילי וורקמן עם הבאזר קבעה את התוצאה הכי צמודה שיש אחרי עשר דקות: 23:23.

שחקן מכבי חיפה רג'י באקנר. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
רגי באקנר מחפש את הטבעת/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

ברבע השני הצהובים לחצו על הדוושה ושתי נקודות של נוריס קול העלו את מכבי תל אביב ליתרון 25:35. החגיגה הצהובה נמשכה עם דאנק של איתי שגב שקבע 31:42. תוצאת מחצית: 36:47 למכבי תל אביב. ג'ייק כהן הוביל את קלעי הצהובים עם 11 נקודות. רג'י באקנר עם אותו מספק נקודות אצל הירוקים.

עוזר מאמן מכבי חיפה רוב מאס עם מנהלה הספורטיבי מו אלאך. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
מול אלאך ורוב מאס קפצו לביקור בכדורסל/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

ג'ון דיברתולומאו פתח את הרבע השלישי עם שלשה והטיס את מכבי תל אביב ל-36:50. חיפה לא ויתרה, יצאה לניסיון קאמבק ושלשה של עוז בלייזר הורידה ל-46:52 בלבד. אבל הצהובים הלכו פנימה ואלכס טיוס דיכא זמנית לפחות את המרד הירוק כשקבע 46:56. התוצאה לפני עשר הדקות האחרונות: 58:67 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב ארט פראחוסקי. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
ארט פראחוסקי בפעולה/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

הרבע האחרון יצא לדרך עם שתי שלשות מהירות של הירוקים (עוז בלייזר וגוני יזרעאלי) שהורידו את ההפרש הצהוב ל-64:67 בלבד. ספאחיה גער בשחקניו ואסיטס של נוריס קול סידר לג'ון דיברתולומאו את הנקודה ה-16 שלו במשחק ויתרון צהוב של 67:72. הירוקים התאוששו עם שלשה של רודריגז, מכבי תל אביב לא הצליחה לקלוע, חיפה טסה למתפרצת ודגן יבזורי סידר לווילי וורקמן מהלך של סל ועבירה בדרך ליתרון 72:73 חמש וחצי דקות לסיום.

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
גייק כהן משדר נחישות/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

בשלב הזה מכבי תל אביב הגיבה בחמש נקודות רצופות. תחילה ג'ייק כהן קלע שתיים אחרי מאבק ארוך מתחת לסל. חיפה לא הצליחה לקלוע ומנגד נוריס קול קבר שלשה גדולה בדרך ליתרון צהוב - 73:77. בשלב הזה חיפה התקשתה לייצר סלים, מכבי גירדה נקודות בעיקר מהקו ושתי זריקות עונשין של דיאנדרה קיין העלו את הצהובים ל-75:83. תוצאת סיום: 75:85 לצהובים.

קלעו למכבי חיפה: אנחל רודריגז 19 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, רג'י באקנר 14, עוז בלייזר 11, זאק גראהם 8, ווילי וורקמן 7, גוני יזרעאלי 6, ברנדון באומון ורועי הובר 4 כ"א, דגן יבזורי 2, פרדריק בורדיון (04:31) שיחק ולא קלע

קלעו למכבי תל אביב: ג'ייק כהן 19 נקודות ו-15 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 16 (3 מ-5 לשלוש), נוריס קול 16, אלכס טיוס 12, דיאנדרה קיין 8, ארט פראחוסקי 5, דשון תומאס, כרם משעור, ומייקל רול 3 כ"א, איתי שגב 2, יובל זוסמן שיחק (3:39) ולא קלע.

שחקן מכבי חיפה ווילי וורקמן עם שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
נוריס קול עושה הגנה על ווילי וורקמן/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully