וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ הציע לוורמוט 220 אלף יורו. בניון יקבל הצעה לעונה וחצי

27.1.2018 / 22:35

הבעלים שוחח עם אביו של הקשר וממתין לשחרור רשמי ממכבי חיפה. קלינגר לוחץ גם על קשר בית"ר והבהיר לו שאם יחליט שהוא רוצה להגיע, לא תהיה בעיה להחתימו. קלינגר נשם לרווחה אחרי עכו

שחקני הפועל חיפה עם המאמן ניר קלינגר. אדריאן הרבשטיין
קשה ומשמח. ניר קלינגר בסיום/אדריאן הרבשטיין

הניצחון של הפועל חיפה שמר את הקבוצה חזק במאבקים על כרטיס לאירופה. הערב ערך הבעלים יואב כץ שיחה עם המאמן ניר קלינגר בנוגע לחיזוק בחלון ההעברות. במועדון יפנו היום למכבי חיפה בבקשה לקבל אישור להחתים את גילי ורמוט. יחד עם זאת, בחיפה לא ממתינים לאישור של הירוקים, ולאחר המשחק, כך על פי מקורבים לעסקה, הופעל על יוסי בניון לחץ מצד ניר קלינגר, שפועל בשני המישורים במקביל. לקשר נאמר כי אם יחליט שהוא רוצה להגיע הוא יקבל חוזה לעונה וחצי.

ורמוט לא היה בסגל ומוכן למעבר. רוב התנאים שלו סוכמו פרט לאחד: השחקן דורש חוזה לשנתיים וחצי, אולם יואב כץ מתעקש להעניק לו חוזה לעונה וחצי בלבד, מה שהוביל לפיצוץ הפגישה הקודמת עם אביו בבית מלון בחיפה. לורמוט יש חוזה מותנה לעונה הבאה, בגובה 380 אלף יורו. כרגע ורמוט נטל חלק ביותר מ-70 אחוז מהמשחקים, אך הוא מבין כי במועדון לא בונים עליו. כץ הציע לו חוזה של 220 אלף יורו. "החוזה של גילי בחיפה מורכב בחלקו ממענקים. ההצעה שלנו כמעט זהה, כי הוא לא משחק. אצלנו הוא יקבל גם במה", הסביר כץ לאביו בשיחה. בהפועל חיפה אמרו הערב: "עד מחר הכל יתבהר". יש לציין כי לאורך כל הדרך בחיפה אמרו שנותנים עדיפות לוורמוט על פני בניון.


עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל חיפה גברה על הפועל עכו 0:1

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה מול גילי ורמוט שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בקרוב ישתפו פעולה? ורמוט מול בן בסט/ברני ארדוב

"החילופים שלי היו התקפיים, כי אסור היה לנו לאבד נקודות במשחק כזה", אמר ניר קלינגר בסיום הניצחון הקשה בעכו. "עכו הימרו ופתחו לנו את האמצע וזה היה האות בשבילי להכניס עוד שני שחקנים התקפיים עם מהירות. החילופים שלנו היום ניצחו את המשחק, לא רק בגלל הגול. הגיע לנו לנצח. שיחקנו נגד קבוצה מאוד עיקשת, ולנצח קבוצה כזו פעמיים תוך שלושה ימים זה הישג.

"אנחנו מרגישים פה בבית. הקהל תמך בנו גם כשהיה קשה וזה עזר מאוד לשחקנים, אני ממש שמח שניצחנו, גם אם בקושי. חששתי מאוד מהמשחק הזה. אמרתי לשחקנים שיצפו למשחק עוד יותר קשה מזה שהיה בגביע. מגיע פרגון גדול עם לתורג'מן, שפירקו אותו ללא תגובת השופטים במחצית הראשונה. וגם לאיבנצ'יץ', אני כל כך מאושר מהרכש הזה, הוא היה מצוין היום".

על עזיבת חנן ממן והפציעה של עדן בן בסט אמר המאמן: "קודם כל אנחנו צריכים שעדן בן בסט יחזור, אנחנו מאוד מתגעגעים אליו. יהיה חיזוק".

מנגד, המאמן המפסיד איציק טוויזר אמר: "לא הגיע לנו להפסיד, אבל כדורגל משחקים 90 דקות ולצערי ספגנו לקראת הסיום. אני לא שומע מה קורה מאחורי הספסל אלא עסוק בניהול המשחק. יש עוד הרבה נקודות בקופה, אנחנו לא מרימים ידיים. השחקנים רוצים ונלחמים, כרגע זה לא מספיק. אני מקווה שבהמשך זה ייראה יותר טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully