וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את קייבו ועלתה זמנית לפסגה

הגברת הזקנה דשדשה על אף שהיריבה מצאה עצמה בתשעה שחקנים בדקה ה-61, לפני שסמי חדירה (67) וגונסאלו היגואין (88) הרגיעו. ניצחון חוץ חמישי ברציפות לאטאלנטה - 0:3 על ססואולו

שחקני יובנטוס חוגגים עם סמי חדירה. רויטרס
כבש את הראשון. סמי חדירה/רויטרס

המחזור ה-22 בליגה האיטלקית יצא לדרך היום (שבת) עם ניצחון החוץ של אטאלנטה 0:3 על ססואולו. לאחר מכן עלתה יובנטוס זמנית לפסגה בזכות 0:2 על קייבו.

קייבו - יובנטוס 2:0

המפגש בין שתי קבוצות שהגיעו במגמות הפוכות לגמרי לא הפתיע: יובה אמנם התקשתה, אך רשמה ניצחון שמיני רצוף, בעוד קייבו סופרת משחק תשיעי רצוף ללא ניצחון. בזכות שלוש הנקודות עלתה הגברת הזקנה זמנית לפסגה, אך קל זה לא הלך, אף שהיריבה נותרה בתשעה שחקנים לאחר הרחקתם של סמואל בסטיאן (37) ופבריציו קצ'ייטורה (61). חסרונו של פאולו דיבאלה ניכר אצל האורחת, שניצלה בסופו של דבר בזכות שערים של סמי חדירה (67) וגונסאלו היגואין (88).

שחקני אטאלנטה חוגגים. GettyImages
רצף חוץ מרשים. שחקני ססואולו/GettyImages

ססואולו - אטאלנטה 3:0

ניצחון חוץ חמישי ברציפות לקבוצה מברגמו, מתוכם ארבעה הושגו בליגה. ססואולו קיוותה להתרחק עוד קצת מהתחתית ולנקום באטאלנטה על ההפסד 2:1 בסיבוב הראשון וגם בגביע, אבל יציאה רעה של אנדראה קונסילי, שרק השבוע חתם על חוזה חדש, סיבכה את המארחת וסידרה לבלם אנדראה מאזיילו שער קל בנגיחה בדקה ה-30. בריאן כריסטנטה כבש בסיבוב את השני בדקה ה-83 ורמו פרוילר ניצל הדיפה רעה של קונסילי כדי להוסיף את השלישי בדקה ה-86.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully