וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ליברפול הודחה, טוטנהאם ניצלה ממבוכה מול ניופורט

הקבוצה של יורגן קלופ הובילה 0:1, אך חטפה שלישייה במחצית הראשונה והודחה עם 3:2 כואב. שער של הארי קיין בדקה ה-82 הציל את התרנגולים שחילצו 1:1 מול הקבוצה מהליגה הרביעית

שחקני ניופורט חוגגים. רויטרס
כמעט סנסציה אדירה. שחקני ניופורט חוגגים/רויטרס

הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי החל אמש (שישי) עם שני משחקים, כולל זה של מנצ'סטר יונייטד שטיילה ל-0:4 מול יאוביל מהליגה הרביעית. היום קיבלנו עוד 12 משחקים, כאשר המאוכזבת הגדולה היא ליברפול שהודחה אחרי 3:2 ביתי מול ווסט ברומיץ'. ניופורט מהליגה הרביעית כמעט חוללה סנסציה וכפתה משחק חוזר עם 1:1 ביתי מול טוטנהאם. ווסטהאם הודחה עם הפסד 2:0 לוויגאן. תומר חמד, בירם כיאל וברייטון ניצחו 0:1 את מילדסברו.

ג'יי רודריגס ווסט ברומיץ'. רויטרס
חגיגה באנפילד. ג'יי רודריגס/רויטרס

ליברפול - ווסט ברומיץ' 3:2

אחד מתוך שלושה מפגשים בלבד שנערכו על טהרת הפרמיירליג בסיבוב הזה של הגביע סיפקו גם את אחד המשחקים המהנים שבסיומו הפתעה גדולה ועוד אכזבה לקלופ, כאשר ליברפול שלו הודחה מהגביע בצורה כואבת מאוד. אז מה היה לנו באנפילד הערב?

רוברטו פירמינו הקפיץ את הקהל המקומי עם שער יפה בהקשתה מרחוק שהגיע אחרי טעות קשה של ג'וני אוואנס. ברומיץ' ממש לא נבהלה וג'יי רודריגס הפך עם צמד בזק (7 ו-11) בבעיטה חזקה מרחוק ודחיקה מקרוב. בדקה ה-27 פירמינו קיבל הזדמנות פז להשוות שוב בפנדל שנפסק אחרי קריאה של שופט הוידאו, אבל הברזילאי החמיץ וקבוצתו נענשה עם שער עצמי של מאטיפ בתוספת הזמן של המחצית. מוחמד סלאח עוד הפיח תקווה בדקה ה-78, אבל ברומיץ' עמדה בלחץ האדיר שהפעילה עליה ליברפול.

ניופורט - טוטנהאם 1:1

הניצחון של ניופורט על לידס היה ההפתעה הגדולה ביותר של הסיבוב הקודם והושג בזכות שער דרמטי בדקה ה-89, ששלח את הקבוצה לסיבוב הרביעי לראשונה אחרי 41 שנה. הערב הקבוצה מהליגה הרביעית היתה שוב חתומה על ה-סנסציה הגדולה כשהוציאה תיקו מול טוטנהאם האימתנית וכפתה משחק חוזר בווייט הארט ליין. פאדאיג אמונד הדהים את התרנגולים עם שער בנגיחה בדקה ה-38. פוצ'טינו נכנס ללחץ והכניס בהפסקה את יונג מין סון שבדקה ה-82 הסיט עם העקב כדור קרן לעברו של מי אם לא הארי קיין שדחק מקרוב והציל את קבוצתו מהפסד סנסציוני.

מידלסברו - ברייטון 1:0

בירם כיאל פתח בהרכב והשלים 90 דקות, תומר חמד פתח גם כן והוחלף בדקה ה-72 על ידי גלן מארי, שכבש את שער הניצחון דקה בתוך תוספת הזמן.

וויגאן - ווסטהאם 0:2

הסנסציה של היום: מוליכת הליגה השלישית היממה את הפטישים, כשגיבור המשחק היה גיבור יורו 2016, וויל גריג. החלוץ הלוהט כבש כבר בדקה השביעית, ובדקה ה-62 השלים צמד מהנקודה הלבנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בירם כיאל שחקן ברייטון מול ג'ונתן הוסון שחקן מידלסברו. רויטרס
השלים 90 דקות. כיאל/רויטרס
תומר חמד שחקן ברייטון מאחורי ריאן שוטון שחקן מידלסברו. רויטרס
הוחלף על ידי כובש שער הניצחון. חמד/רויטרס
וויל גריג שחקן וויגאן חוגג שער. רויטרס
שוב לוהט. וויל גריג/רויטרס

יאוביל טאון - מנצ'סטר יונייטד 4:0

השדים האדומים טיילו לשמינית הגמר מול היריבה מהליגה השנייה, כלומר הליגה הרביעית בהיררכיה האנגלית. מה שמעניין יותר מהכול את אוהדי מנצ'סטר יונייטד זה כמובן אלכסיס סאנצ'ס, שהספיק לרשום את הופעת הבכורה שלו כשפתח בהרכב, שיחק 72 דקות ואפילו בישל את השער השני.

השער הראשון הגיע בדקה ה-41. אלכס סאנצ'ס מסר למרכוס רשפורד, שלא הצליח להשתלט ואיבד את הכדור, אבל בלם המארחת משום מה לא עשה כלום עם הכדור ורשפורד עקץ אותו ובעט מקרוב פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-61. אלכסיס שוב היה מעורב, הפעם בתפקיד המבשל. הצ'יליאני מסר כדור עומק לאנדר הררה, שחדר משמאל ובעט מצוין פנימה את ה-0:2. בדקה ה-89 הגיע השער השלישי, כשהפעם ג'סי לינגארד היה זה שמצא את הרשת עם בעיטה מצד ימין של הרחבה לפינה הרחוקה. השער האחרון היה של רומלו לוקאקו, שבעט פנימה מול שער ריק עמוק בתוך תוספת הזמן.

פיטרבורו - לסטר סיטי 5:1

קלצ'י איהנאצ'ו אוהב את הגביע האנגלי. החלוץ הניגרי, שלא הרשים מאז נרכש על ידי לסטר ממנצ'סטר סיטי בקיץ, כיכב עם צמד בדקות 12 ו-29 והעלה את מאזנו בגביע לתשעה שערים בתשעה משחקים מאז הבכורה במפעל בינואר 2016. גם פוסני דיאבטה, קשר הרכש מגאזלק אז'קסיו, התכבד בצמד שערי בכורה (9 ו-87) כשווילפרד אנדידי חתם בתוספת הזמן. אנדרו יוז רק צימק בדקה ה-58 עבור הקבוצה מהליגה השלישית.

קלצ'י איהנאצ'ו שחקן לסטר סיטי. רויטרס
נהנה בגביע. קלצ'י איהנאצ'ו/רויטרס

משחקים נוספים:

האדרספילד - ברמינגהאם 1:1
להאדרספילד: סטיב מונייה (21), לבירמינגהאם: לוקאס יוטקוויץ' (54)

נוטס קאונטי - סוונסי 1:1
לנוטס קאונטי: ג'ון סטיד (62), לסוונסי: לוצ'יאנו נארסינג (45)

סאות'המפטון - ווטפורד 0:1
לסאות'המפטון: ג'ק סטיבנס (4)

שפילד וונסדיי - רדינג 1:3
לשפילד: אטדהה נוהיו (29 ו-53), ג'ורג' בויד (61), לרדינג: קרייג דוסון (עצמי, 87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully