וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מהפך גדול לבאיירן מינכן, תיקו דרמטי לבורוסיה דורטמונד

הבווארים מצאו עצמם בפיגור ביתי של 2:0 מול הופנהיים, לפני שניצחו 2:5. לבנדובסקי (21), בואטנג (25), קומאן (63), וידאל (66) ו-ואגנר (90) הפכו. אובמיאנג פתח, טוליאן (93) קבע 2:2 מול פרייבורג

שחקני באיירן מינכן. רויטרס
אי אפשר לעצור אותה. באיירן חוגגת מהפך/רויטרס

המחזור ה-20 בבונדסליגה יצא אמש (שישי) לדרך עם ה-0:2 של איינטרכט פרנקפורט מול בורוסיה מנשנגלדבאך. הערב ניצחה באיירן מינכן 2:5 את הופנהיים, בורוסיה דורטמונד חילצה 2:2 מפרייבורג ור.ב. לייפציג אכזבה עם 1:1 מול המבורג.

seperator

באיירן מינכן - הופנהיים 2:5

בדקה ה-12, מצאה עצמה מוליכת הטבלה בפיגור ביתי מדהים של 2:0, אחרי שמארק אות (3) וסרג' גנאברי (12), המושאל מבאיירן, היממו את אליאנץ ארנה. אלא שהעונה אף קבוצה בגרמניה לא באמת מסוגלת לאיים על האלופה שבדרך, שחגגה ניצחון ליגה שישי ברציפות. רוברט לבנדובסקי החל במהפך (21) ואז החלה חגיגת נגיחות: ז'רום בואטנג איזן (25), קינגסלי קומאן קבע 2:3 בדקה ה-63 וארתורו וידאל הוסיף נגיחה משלו, שלוש דקות לאחר מכן. את הדובדבן על הקצפת הניח סנדרו ואגנר המחליף, שקבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי בורוסיה דורטמונד מוחים נגד פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
"אף שחקן אינו גדול מהמועדון". אוהדי דורטמונד נגד אובמיאנג/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - פרייבורג 2:2

הסיפור הגדול לפני שריקת הפתיחה היה החזרתו של פייר אמריק אובמיאנג להרכב, בצל רצונו לעזוב והמשא ומתן עם ארסנל. אוהדי השוורצגלבן אף מחו והניפו שלטים נגד כוכבם הגדול, אולי במשחקו האחרון במועדון. שינג'י קגאווה פתח מצוין וקבע 0:1 בדקה התשיעית, אך נילס פטרסן השווה (21) והפך בדקה ה-68, כשהקפיץ מעל רומן בורקי ממרחק של כ-35 מטר. המארחת ניצלה שלוש דקות בתוספת הזמן, כשז'רמי טוליאן בעט מהאוויר פנימה, וחילץ נקודה.

חלוץ בורוסיה דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
תיקו דרמטי. אובמיאנג/רויטרס

ר.ב. לייפציג - המבורג 1:1

השוורים קיוו להתאושש מההפסד לפרייבורג בשבוע שעבר, אך אכזבו בביתם. המבורג, מנגד, השיגה נקודה יפה בהופעת הבכורה של ברנד הולרבאך על הקווים. ברומה כבש ראשון (9), פיליפ קוסטיץ' השווה (29).

איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:2

הנשרים הצליחו להשיג ניצחון שלישי בחמשת המחזורים האחרונים ועלו אל המקום השני, איזו עונה נהדרת הם חווים עד כה. קווין פרינס בואטנג כבש את השער הראשון בדקה ה-43 אחרי כדור רוחב של טימותי צ'נדלר ולוקה יוביץ' השלים בדקה ה-92. בין לבין תורגן הזאר החמיץ פנדל בדקה ה-78. טאלב טואטחה נותר מחוץ לסגל של איינטרכט פרנקפורט.

משחקים נוספים:

פ.צ. קלן - אוגסבורג 1:1
כבש לקלן: מילו יואיץ' (40), לאוגסבורג: קאיובי (77)

שטוטגרט - שאלקה 2:0
לשאלקה: נאלדו (14), אמינה האריט (19)

ורדר ברמן - הרטה ברלין 0:0

קווין פרינס בואטנג שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
בואטנג חוגג את השער שלו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully