וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: דז'קו העניק לרומא 1:1 דרמטי, לאציו ניצחה את אודינזה

חלוץ הג'לארוסי, שעל פי הדיווחים נמצא בדרך לצ'לסי, הציל נקודה עם נגיחה בדקה ה-91, אחרי שקוואליירלה (45) כבש לסמפדוריה. הנשרים ניצחו 0:3 משערים של סמיר (עצמי), נאני ואנדרסון

אדין דז'קו רומא. AP
מתנת פרידה? אדין דז'קו/AP

שני משחקי השלמה נערכים הערב (רביעי) בליגה האיטלקית. במשחק שנדחה מהמחזור השלישי נפרדו סמפדוריה ורומא ב-1:1, קודם לכן לאציו ניצחה 0:3 את אודינזה והתבססה במקום השלישי.

סמפדוריה - רומא 1:1

לא מעט גבות הורמו כאשר שמו של אדין דז'קו נכלל ברשימת ההרכב של הג'לארוסי, שכן על פי דיווחים רבים החלוץ הבוסני נמצא בדרכו לצ'לסי, אך בסופו של דבר הכללתו הייתה שווה נקודה עבור הקבוצה מבירת איטליה. פאביו קוואליירלה, שכבש שלושער במחזור הקודם, העלה את המארחת ליתרון בפנדל, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, עם שערו התשיעי מתוך ה-12 האחרונים שסמפדוריה כבשה בליגה. לצערו, זה לא הספיק לניצחון שני ברציפות, שכן דז'קו איזן בדקה ה-91 בנגיחה עוצמתית. הרומאים סופרים כבר חמישה מחזורים רצופים ללא ניצחון, והם ינסו לקטוע את הרצף כאשר ייארחו את סמפדוריה בעוד שלושה ימים בלבד.

לאציו - אודינזה 0:3

צ'ירו אימובילה מלך שעריה של לאציו שסובל מפציעה לא עמד לרשותו של סימונה אינזאגי, אבל גם בלעדיו הרומאים השיגו עוד ניצחון במשחק השלמה מהמחזור ה-12 ופתחו פער של שלוש נקודות על פני אינטר במאבק על המקום השלישי. סמיר הבלם הברזילאי של האורחים דחק לשערו הוא את הראשון בדקה ה-22. לאציו המשיכה לתקוף ושתי דקות אחרי ההפסקה הבטיחה את הניצחון עם שער של לואיס נאני אחרי פריצה סוחפת של פיליפה אנדרסון, שחתם עם השלישי בדקה ה-87 אחרי עוד שער שהביא לידי ביטוי את המהירות המסחררת שלו.

נאני שחקן לאציו חוגג. GettyImages
חוזר לחיים בלאציו. נאני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully