וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנים חדשות בברצלונה: פיליפה קוטיניו וג'רי מינה בסגל לאספניול

הקשר הברזילאי קיבל את החולצה מספר 14 וינסה לעזור לבארסה להפוך את ה-1:0 מהמשחק הראשון מול אספניול, גם אנדרס אינייסטה ופאקו אלקאסר חוזרים (22:30, ספורט4). מסצ'ראנו נפרד

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מול שחקן אספניול ארון מרטין. רויטרס
אספניול שוב תעצור את מסי?/רויטרס

שלב רבע הגמר של גביע המלך יסתיים מחר (חמישי) עם הדרבי בין ברצלונה לאספניול, ומחזיקת הגביע תנסה להפוך את ה-1:0 מהמשחק הראשון כדי לעלות לחצי הגמר. ההפסד במפגש הקודם היה הראשון של הבלאוגרנה מאז חודש אוגוסט ומאז כבר הספיקה להתאושש עם 0:5 מוחץ על בטיס בליגה, בעוד אספניול הפסידה 3:0 לסביליה. הרכש הנוצץ של בארסה בינואר, פיליפה קוטיניו, נכלל בסגל לראשונה כמו גם ג'רי מינה הבלם הקולומביאני כשהשניים עשויים לערוך את הבכורה שלהם. גם אנדרס אינייסטה ופאקו אלקאסר החלימו אחרי פציעות ממושכות ונכללים בסגל.

בינתיים, ברצלונה נפרדה היום אחרי שבע שני וחצי מחאבייר מסצ'ראנו, שסיכם בהביי מהליגה הסינית, אליה יצטרף כבר בימים הקרובים. "היה לי מזל. הגעתי לפה כדי להגשים חלום ועכשיו הגיע הזמן להתעורר", אמר הארגנטינאי, באירוע המרגש בו נפרדו ממנו כל חבריו לקבוצה, "החלום נגמר. נשארתי יותר ממה שציפיתי, ממה שדמיינתי, הגיע הזמן להיפרד באהבה גדולה". הקשר רשם 203 הופעות בקבוצה וזכה איתה בארבע אליפויות, ארבעה גביעים ופעמיים בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully