וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בגרמניה: טאלב טואטחה עשוי לעזוב את פרנקפורט כבר בינואר

אחרי שלא נכלל בסגל בשלושת המשחקים האחרונים וחל פיחות במעמדו גם כאשר המגן השמאלי הראשון של הקבוצה נעדר בגלל פציעה, בגרמניה טוענים כי טואטחה עשוי לעזוב, אך לא בהשאלה

טאלב טואטחה שחקן איינטרכט פרנקפורט עם מיאט גאצ'ינוביץ'. GettyImages
מסיים חוזה בקיץ הבא. טאלב טואטחה/GettyImages

בגרמניה טוענים כי טאלב טואטחה עשוי לעזוב את איינטרכט פרנקפורט במהלך החלון הנוכחי. על פי הדיווח של אתר "90min.de", חל לאחרונה פיחות במעמדו של טואטחה בן ה-25, שאכזב במחנה האימונים של הקבוצה בספרד במהלך החורף ובשלושת המשחקים האחרונים במסגרת הבונדסליגה אפילו לא נכלל בסגל. משחקו האחרון היה ב-20 בדצמבר, אז נכנס בדקה ה-64 והיה שותף לניצחון 1:2 בגביע על היידנהיים אחרי הארכה.

טואטחה הוא המחליף היחידי למגן השמאלי יטרו וילמס, אך במשחקים האחרונים כאשר ההולנדי נעדר, היה זה המגן הימני טימות'י צ'נדלר שהועדף על פני טואטחה כתחליף בעמדה זו. טואטחה הביעה לאחרונה חוסר שביעות רצון מכמות הדקות לה הוא זוכה, אך הוא מחזיק בחוזה עד 2019 ויעזוב רק אם תגיע הצעה ראויה.

בדיווח מודגש כי אם טואטחה יעזוב בחלון הנוכחי, זה ככל הנראה לא יקרה בהשאלה אלא בעסקת העברה בלבד. כמובן, לטענתם במגן מעוניינות הקבוצות הבכירות בישראל. טואטחה רשם העונה 11 הופעות בבונדסליגה, מתוכן ארבע בהרכב. קבוצתו נמצאת במקום השביעי ובמרחק נקודה בלבד מהמקום השני בו ניצבת לברקוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully