וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקפה תחת התקפה: סקורר לקראת בית"ר ירושלים - בני סכנין

22.1.2018 / 16:50

רק שתי קבוצות ספגו יותר שערי שדה ממנה. כמות חילוצי הכדור רק ירדה לעומת השנה שעברה. לבית"ר ירושלים יש את ההתקפה הכי טובה בליגה, אבל המדור של סקורר מציג כמה חסרונות שיפריעו לה להתמודד באמת על התואר

מערכת וואלה!

מקום שלישי. מהסוף

*** זה לא סוד שבית"ר ירושלים היא קבוצת ההתקפה הטובה ביותר בליגת העל העונה. הירושלמים כבשו הכי הרבה שערי זכות עד כה (41), כאשר הם מצאו את הרשת בכל אחד מ- 18 משחקי הליגה האחרונים שלהם.

*** אם בצד ההתקפי הצהובים-שחורים עושים עבודה משובחת, אז מהי בכל זאת נקודות התורפה שלהם? משחק ההגנה, כמובן. בית"ר ספגה 23 שערי חובה, כאשר ערב המחזור ה- 19, רק שתי קבוצות ספגו יותר שערי שדה ממנה (18).

*** לשם השוואה, בכל העונה שעברה, הירושלמים ספגו 24 שערי שדה. רק שישה יותר ממה שספגו ב- 18 מחזורים עד כה.

*** רוב השערים שספגה קבוצתו של בב"ז הגיעו דרך האגפים. תשעה מהצד השמאלי, שישה מהימני ורק שלושה מהשליש האמצעי של המגרש. הירושלמים ספגו חמישה שערים נוספים ממצבים נייחים.

*** ראוי לציין שמתוך 22 שערי השדה שכבשה העונה בית"ר, 19 הגיעו דרך אחד האגפים (13 משמאל, 6 מימין). בגלל שהיא משחקת עם מגנים שתומכים במשחק ההתקפה ולעיתים קרובות אף מפקירים את החלק ההגנתי, בית"ר כובשת וסופגת את רוב השערים שלה דרך שני השלישים הללו.

לאתר סקורר

סקורר. מערכת וואלה!
סקורר/מערכת וואלה!

מחלצת פחות, מחזיקה פחות

*** לאחר שהשווינו בין הנתונים הסטטיסטים של בית"ר בעונה החולפת, לבין אלו של העונה הנוכחית, גילינו כי היא מחלצת העונה פחות כדורים בממוצע למשחק ומצאנו גם מהי הסיבה לכך.

*** אם בעונת 2016/2017 הצהובים-שחורים חילצו 57 כדורים במשחק, העונה הם עושים זאת רק 55 פעמים ב-90 דקות. מדוע ההפרש הזה גדול יותר מאשר הוא נראה? בעקבות נתוני החזקת הכדור.

*** בעונה שעברה הירושלמים החזיקו בכדור 57% מהזמן, לעומת 52% החזקה שהם רושמים עד כה העונה. המגמה היא שהכדור נמצא פחות זמן ברגליים של שחקני בית"ר ויותר אצל שחקני היריבה. באופן טבעי, מספר החילוצים של הירושלמים היה אמור לגדול ולא להיפך.

לאתר סקורר

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חסוס רואדה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קשה בלעדיו. חסוס רואדה/ברני ארדוב

דרוש: חילוץ

*** בקיץ האחרון, בית"ר איבדה את העוגן ההגנתי שלה, את המחלץ הבכיר שלה, חסוס רואדה. הבלם הספרדי היה המחלץ השני בטיבו בליגה בעונה שעברה עם 315 חילוצים סך הכול (רק טל בן חיים הבלם רשם יותר חילוצים ממנו). ממוצע של 9.1 חילוצים במשחק.

*** לשם השוואה, הממוצע הגבוה ביותר של אחד מבלמי הקבוצה העונה (כחילה, קונט, סירושטיין) עומד על 7.1 חילוצים במשחק (מיקי סירושטיין). פער של 2 חילוצים!

לאתר סקורר

קלאודמיר פרופיל. יוסי ציפקיס
תרומה אדירה. קלאודמיר/יוסי ציפקיס

לא רק שערים ובישולים

*** תופעת קלאודימר פריירה נמשכת, לאחר שהקשר כבש במחזור הקודם את שערו השביעי העונה, הפעם מדגל הקרן. זה היה השער ה- 11 שבו פריירה היה מעורב העונה (7 שערים ו- 4 בישולים), זאת לאחר שבכל העונה שעברה היה מעורב בשלושה בלבד (שער ו- 2 בישולים).

*** אבל זה לא הכול, התרומה האדירה של הברזילאי הוותיק לא מסתכמת רק בשערים ובישולים. מבין 20 השחקנים שנכנסו להכי הרבה מאבקים העונה, פריירה מחזיק באחוז הניצחונות הגבוה ביותר (54%).

*** בנוסף, ערב המחזור ה- 19, הקשר חילק הכי הרבה מסירות בליגה (1173) ב- 82% דיוק והוא מדורג במקום ה- 15 במסירות מפתח, 13 במסירות לתוך הרחבה, 12 בתיקולים ו- 19 בחילוצי כדור. עונה אדירה לשחקן שלא החמיץ אף משחק ליגה העונה ונמצא במועדון הירושלמי החל מיולי 2014.

*** הערב, תפגוש בית"ר ירושלים את אחת מקבוצות ההתקפה הגרועות שיש לליגה שלנו להציע. בני סכנין (כבשה את מספר השערים הנמוך ביותר בצוותא עם אשדוד ועכו). הצהובים-שחורים ינסו להיצמד שוב אל שתי המוליכות ולהוכיח פעם נוספת שיש להם מה למכור העונה במרוץ האליפות.

לאתר סקורר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully