וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים בין גילי ורמוט להפועל חיפה. מכבי חיפה: "עצרו המו"מ"

הצדדים נפגשו במלון בחיפה במטרה לסכם. הבעלים מוכן להציע לקשר חוזה לעונה וחצי בלבד, השחקן מבקש חוזה לשנתיים וחצי. הירוקים התערבו וביקשו לדחות את המגעים עד מינוי מאמן לקבוצה

מערכת וואלה!

אחרי פגישה שנערכה הערב (שני) במלון בחיפה בין הפועל חיפה לבין נציגו של גילי ורמוט, עדיין לא נרשם סיכום בין הצדדים. בעוד שיואב כץ הציע חוזה לעונה וחצי בלבד, ורמוט דורש חוזה לשנתיים וחצי, וזו עיקר המחלוקת בין הצדדים. לוואלה! ספורט נודע כי בשיחה שהתקיימה מוקדם יותר הוצע לוורמוט חוזה לעונה וחצי, בעוד שהשחקן מעוניין בחוזה לשנתיים וחצי בלבד, ללא אופציה. זוהי המחלוקת העיקרית בין הצדדים, ביניהם מפריד גם פער קטן יחסית של כ-20 אלף דולר לעונה. בסביבתו של ורמוט העריכו כי הפער הכספי לא יהווה מכשול, אולם בהפועל חיפה הבהירו לו כי בשלב זה הם לא מוכנים להעניק לו חוזה לשנתיים וחצי, כאמור, כי אם לעונה וחצי בלבד.

מאוחר יותר מכבי חיפה ביקשה מראשי הפועל חיפה להפסיק מיידית את המשא ומתן עם ורמוט. שיחה בין הצדדים נערכה הלילה, לאחר שהבעלים יואב כץ נפגש עם אביו של הקשר. יש לציין כי האדומים רשאים לנהל משא ומתן עם השחקן, בתנאי שיודיעו לירוקים בכתב. כרגע נערכה פגישה עם אביו של השחקן בלבד, ולא עם ורמוט בעצמו, אך הירוקים לא מעוניינים שתתקיים פגישה נוספת. יש לציין כי אתמול התגלעו פערים בין כץ לאביו של השחקן. גורם במכבי חיפה אישר: "הייתה שיחה עם הפועל חיפה. עדיין לא החלטנו אם נשחרר אותו". במכבי חיפה לא מאשרים כי מאמן חדש סיכם בקבוצה, אך ההערכה היא שהשיחה נערכה על רקע מאמן שאמור לחתום עד סגירת החלון. מוחמד אלאך הודיע לראשי הקבוצה כי הוא מנהל מגעים עם מאמנים ומאמין שימצא מאמן בקרוב מאוד. איתי מרדכי ורוב מאס ישמשו כעוזריו ואמורים להישאר בתפקיד גם בעונה הבאה.

כזכור, חנן ממן כבר סיכם בהפועל באר שבע לעונה הבאה, אך אתמול פרסמנו כי זו רוצה לקבל אותו כבר בינואר. הפועל חיפה הסכימה לשחררו רק בתנאי שוורמוט יסכם בקבוצה, אולם כרגע סלע המחלוקת, כאמור, נוגע לאורך החוזה. "הנושא הזה צפוי להיחתך לכאן או לכאן עד מחר", אמר גורם המעורה בנושא. "ממן לא יכול לחכות יותר, הוא צריך לדעת האם העסקה תצא לפועל והוא יעבור ביממה הקרובה לבאר שבע, או שהיא לא תצא לפועל ובמצב כזה ורמוט לא יגיע להפועל חיפה".

(עדכון ראשון: 15:39)

עוד בנושא:

חנן ממן ערך אימון מלא, אך לא תורגל בהרכב הפועל חיפה
שיחה מכרעת בין גילי ורמוט להפועל חיפה, מקורב: "מפסיד כסף בחוזהו נוכחי"
הפועל באר שבע מעכבת את עסקת חנן ממן כדי להחתימו מיידית

גילי ורמוט שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
גם הפגישה לא הביאה בשורה. גילי ורמוט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully