וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סאות'המפטון וטוטנהאם נפרדו ב-1:1

המחזור ה-24 נמשך עם חלוקת נקודות בין הספרס לקדושים. הארי קיין חילץ נקודה עבור קבוצתו (18) אחרי שדבינסון סאנצ'ס כבש שער עצמי (15). התרנגולים במקום החמישי, סוטון בצרות

חלוץ טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
רק נקודה לספרס. הארי קיין/רויטרס

המחזור ה-24 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) כשטוטנהאם התארחה אצל סאות'המפטון במשחק בו הקבוצות נפרדו ב-1:1. הספרס רצו לנצח ולהיצמד במספר הנקודות לליברפול, שתשחק מחר נגד סוונסי, אך נתקלו ביריבה עיקשת שנלחמת על חייה בתחתית והצליחה לחלץ נקודה חשובה. דבינסון סאנצ'ס כבש שער עצמי אומלל בדקה ה-15, אבל מי אם לא הארי קיין, עם שערו ה-21 העונה בליגה, איזן כעבור שלוש דקות בלבד אך לצערו האורחים לא הצליחו למצוא את הרשת פעם נוספת וחזרו עם נקודה אחת בלבד ממשחק החוץ.

הנקודה השאירה את טוטנהאם במקום החמישי בטבלה עם 45 נקודות, במרחק 3 נקודות מהשישית ארסנל ובמרחק 2 נקודות מליברפול שנמצאת במקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. למייטי רדס גם משחק חסר והם בעצם ינעלו את המחזור כשיפגשו מחר את סוונסי. סאות'המפטון, מצדה, בצרות צרורות בתחתית והיא עדיין מתחת לקו האדום, במקום ה-18 עם 22 נקודות. למרות זאת, היא רחוקה 3 נקודות בלבד מהמקום ה-12 ויודעת שניצחון אחד עשוי להספיק לה כדי לצאת לדרך חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully