וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון לקדם את עסקת העברתו של מנור סולומון למנצ'סטר סיטי

21.1.2018 / 9:49

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השחקן מבוקש אצל האנגלים. סוכניו מנסים כעת לקדם המגעים וייתכן שימריאו לאנגליה. המטרה: לבצע את העסקה, בסיומה ימשיך במכבי פתח תקוה לשנה וחצי, ואז ישוחרר מצה"ל ויושאל

מערכת וואלה!

ניסיון לקדם את עסקת מכירתו של מנור סולומון למנצ'סטר סיטי. גורמים המעורבים בעסקה טוענים כי סוכניו של השחקן, החלו במגעים עם הקבוצה האנגלית במטרה למכור את השחקן לאנגליה וייתכן שאחד מהם ימריא בקרוב לאנגליה כדי לנסות ולסגור את תנאי שכרו. המטרה היא לבצע את עסקת המכירה במהלך התקופה הקרובה, כשהשחקן ימשיך במכבי פתח תקוה תוך שהוא יקבל אישור לקיצור השירות, בסיומו יושאל כנראה לקבוצה אחרת. על ההתעניינות של הקבוצה מאנגליה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. במכבי פתח תקוה ציינו כי לא קיבלו הצעה רשמית עבורו וגם אם יסכם את תנאי שכרו, הם יצטרכו להסכים להצעת הרכישה של השחקן.

סולומון משרת כרגע בצה"ל, אך העובדה הזאת לא מונעת ממנו לעזוב לאירופה בעוד שנה וחצי. מתברר כי בצה"ל הודיעו לשחקן כי במידה ויימכר לקבוצה האנגלית, הם ישקלו בחיוב אפשרות להעניק לו אישור לקיצור שירות, כך שישרת כשנה וחצי במקום שלוש שנים. לאחרונה צפה נציג מאנגליה בשחקן, עדות נוספת למגעים בין הצדדים. כזכור, לאחרונה דווח בחו"ל על ההתעניינות של יובנטוס וליברפול בשחקן, אולם אז התברר כי סיטי היא זו שמנהלת מגעים עם השחקן.

במועדון ממתינים ששלומי ארבייטמן יסגור בהפועל רעננה. השחקן ממתין לאישור של אשר אלון ומקווה לחתום עד מחר בקבוצה. "ארבייטמן יסגור ביומיים הקרובים ברעננה, אחרת הוא יהיה בקבוצה אחרת. הוא לא יישאר במכבי פתח תקוה", אמרו.

מנור סולומון שחקן מכבי פתח תקוה מול שי חדד שחקן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
יש התקדמות. סולומון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully