וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון יבקש לקצר את השירות בצה"ל. גם מנצ'סטר סיטי עוקבת

8.10.2017 / 6:34

במועדון לא ממהרים לשחרר את הקשר שנמצא ברשימות של צ'לסי, ליברפול ולייפציג, ויבקש קיצור במטרה להימכר בקיץ 2019. ארבייטמן מאוכזב, סיבוק עם חשש לקרע. לוזון לשחקנים: "שוב חילקנו מתנות"

שחקני נבחרת ישראל גידי קאניוק, מנור סולומון. קובי אליהו
הזימונים לנבחרות השונות עשויים לעזור בבקשה לקבל מעמד של "עילוי". מנור סולומון באימון הנבחרת הבוגרת/קובי אליהו

מנור סולומון יבקש לקצר את השירות הצבאי שלו בשנה עד שנה וחצי, זאת בהתאם לקריטריונים הקבועים בצה"ל בנוגע לספורטאי שמוגדר כ"עילוי". בסביבתו של השחקן בן ה-18 מרוצים מהזימון לנבחרות השונות, וטוענים כי הדבר צפוי לקדם הבקשה לקצר את השירות. הבקשה של השחקן תוגש בקרוב, כשהשחקן יציין כי הוא נוטל באופן קבוע חלק בנבחרות ישראל השונות.

אחרי הדיווח אתמול (שבת) על ההצטרפות של יובנטוס למאבק אחר מנור סולומון, מתברר כי שלוש קבוצות מאנגליה, ביניהן מנצ'סטר סיטי, עוקבות אחר השחקן. גם ליברפול, שהוזכרה בידיעה ב"קאלצ'ו מרקטו", וכן צ'לסי, עוקבות אחריו. המטרה של סולומון היא לצאת לאחת מארבע הליגות הבכירות – אנגליה, ספרד, גרמניה או איטליה. לייפציג הגרמנית עוקבת גם היא אחר השחקן. באיטליה מעריכים שתג המחיר שלו נע בסביבות 5 מיליון יורו, אך במכבי פתח תקוה ציינו אתמול כי לא נקבע תג מחיר עבורו והמטרה היא למכור אותו לאחר השירות בצה"ל, ולא במהלכו. סולומון מתכוון לעבוד בתקופה הקרובה על נושא קיצור השירות משום שהדבר עשוי לסלול עבורו את המשך הקריירה למועדוני הצמרת באירופה.

עוד בנושא:
דיווח: יובנטוס וליברפול נאבקות על החתמתו של מנור סולומון
מכבי פתח תקוה הפסידה 2:1 להפועל באר שבע ברבע גמר גביע הטוטו

שחקן מכבי פתח תקוה תומאש סיבוק. ברני ארדוב
בנוסף לאכזבה, עכשיו גם פציעה. תומאש סיבוק/ברני ארדוב

בעניין אחר: בקבוצה ישנה אכזבה רבה בעקבות ההפסד 2:1 להפועל באר שבע ברבע גמר גביע הטוטו. "יצאנו פראיירים, כמה אפשר להחמיץ? יכולנו להבקיע היום שלושה או ארבעה שערים, זה היה יום חלש מאוד בהתקפה", אמרו שחקנים בסיום. אבי לוזון נכנס בסיום לחדר ההלבשה וחזר על הדברים שאמר לאחר המשחק מול נתניה: "חבל על המתנות שחילקנו להם". החלוץ שלומי ארבייטמן נראה מאוכזב אחרי שלא פתח אתמול בהרכב. השחקן שלא נמצא בתכנית ההרכב של מימר מאז הגיע לקבוצה הופתע כשהגיע לחדר ההלבשה ושמע כי לידור כהן וגרגורי טאדה הועדפו על פניו, זאת לאחר שהוחלט כי יובל אבידור יירד לספסל ומימר יפתח עם שני חלוצים.

לגבי תומאש סיבוק, במועדון שוב קיימת אכזבה מהבלם. אתמול הוא הוחלף בדקה ה-29 בשל פציעה בשריר הירך האחורי ולאחר המשחק עלה חשש לקרע. היום הוא ייבדק ויתברר כמה זמן ייעדר. ז'והאן מרסיאל שרשם אתמול טעות קשה בדרך לשער של בן שהר, יפתח בהרכב מול מכבי חיפה. עומר דנינו פצוע ולאור פציעת סיבוק ייתכן כי עידן אהדנני הצעיר יקבל מקום בהרכב. "לא ברור מה קורה עם הבלמים העונה. נעשה מחשבה מחודשת בינואר", אמרו במועדון. מי שזכה לשבחים על ההופעה אתמול היה יניב בריק, שכבש שער ראשון מאז דצמבר 2015, אז עשה זאת במדי נצרת עילית במשחק במסגרת גביע המדינה מול עירוני נשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully