וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יובנטוס וליברפול נאבקות על החתמתו של מנור סולומון

7.10.2017 / 19:34

ב"קאלצ'ו מרקטו" טוענים שאלופת איטליה עוקבת אחרי קשרה הצעיר (18) של מכבי פתח תקוה, שתג המחיר המחיר שלו מוערך בכ-5 מיליון יורו. גם הקבוצה של קלופ בעניין, הלוזונים ישחררו אותו?

מנור סולומון שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
קבוצות הצמרת של אירופה אחריו. מנור סולומון/ברני ארדוב

מנור סולומון אומנם רק בן 18, אבל כבר נחשב לאחד משחקני העתיד המבטיחים של הכדורגל הישראלי והערב (שבת) מתפרסמים באיטליה דיווחים מעניינים מאוד לפיהם קבוצות פאר כמו יובנטוס וליברפול נלחמות על רכישתו של קשר מכבי פתח תקוה ונבחרת ישראל.

ב"'קאלצ'ו מרקטו" חתומים על הדיווח הזה וטוענים שיובנטוס עוקבת אחרי השחקן המוכשר ממכבי פתח תקוה שישב על הספסל של נבחרת ישראל בהפסד 1:0 באיטליה לפני כחודש. באיטליה מעריכים שתג המחיר שלו נע בסביבות ה-5 מיליון יורו ושאלופת איטליה תתחרה מול ליברפול על החתמתו.

סולומון שיחק עם נבחרת ביום שישי בהפסד לקוסובו, וכעת הוא צפוי לשחק עם הנבחרת הצעירה של מרקו בלבול למשחק נגד נבחרת אירלנד ביום שני. סולומון כבש שער יפהפה במחזור הפתיחה נגד מ.ס אשדוד. הוא איבד את מקומו בהרכב אצל קובי רפואה, אך חזר שוב ל-11 של שרון מימר מחליפו.

בעונה שעברה קיבל השחקן הצעה מזניט סנט פטרסבורג, אך מכבי פתח תקוה דחתה את הרוסים והבהירה כי אין בכוונתה למכור אותו, בין היתר בשל שירותו הצבאי המתקרב. גם כעת במועדון הבהירו כי לא התקבלה כל פנייה. מיד לאחר שחגג יום הולדת 18, בחודש יולי האחרון, סולומון חתם על חוזה לחמש שנים אצל המלאבסים, ללא סעיף יציאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully