וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו סיימה רק ב-1:1 מול ג'ירונה. ויאריאל עברה את ריאל מדריד

הקולצ'ונרוס הובילו משער של גריזמן-(34) אך פורטו איזן (73) וקבע חלוקת נקודות. 0:3 לסביליה על אספניול. הצוללת הצהובה ניצחה 1:2 את לבנטה ועברה את ריאל. ולנסיה הפסידה 2:1 ללאס פלמאס

one

בווידאו: תקציר התיקו של אתלטיקו מדריד

הסיבוב השני של הליגה הספרדית יצא לדרך בסוף השבוע עם 2:2 בין חטאפה לאתלטיק בילבאו בשישי ו-0:3 מרשים של סביליה בחוץ על אספניול בצהרי שבת. אתלטיקו מדריד סיימה ב-1:1 מאכזב מול ג'ירונה, ויאריאל ניצחה 1:2 את לבנטה ועלתה למקום הרביעי. בהמשך הפסידה ולנסיה השלישית 2:1 ללאס פלמאס שברחה מהמקום האחרון.

פורטו, ג'ירונה, חוגג. רויטרס
ברצלונה מחייכת. פורטו חוגג/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ג'ירונה 1:1

משחק שני רצוף ללא ניצחון לחבורה של דייגו סימאונה, והמנצחת הגדולה היא ברצלונה, כמובן, שיתרונה בפסגה עומד כעת על 8 נקודות. הקולצ'ונרוס דווקא פתחו היטב ועלו בדקה ה-34 ליתרון משער של אנטואן גריזמן אחרי בישול של דייגו קוסטה - האיש שהיה מעורב בלפחות שער אחד בחמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה. לצערם הרב, בדקה ה-73 פורטו איזן והפך לשחקן השלישי העונה שכובש גם מול אתלטיקו וגם מול ריאל, אחרי לואיס סוארס וכריסטיאן סטואני.

אנטואן גריזמן, אתלטיקו מדריד. AP
היתרון שלו לא החזיק. גריזמן/AP

לאס פלמאס - ולנסיה 1:2

צפו בתקציר

אחרי חמישה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, מהם הפסידה בארבעה, הצליחה הקבוצה מהאיים הקנאריים להשיג ניצחון מפתיע מול העטלפים, שנותרו במקום השלישי עם 40 נקודות. לאס פלמאס נותרה במקום ה-19 והלפני אחרון אבל שיפרה את מאזנה ל-14 נקודות, ארבע מתחת לקו האדום, לפחות עד שהמחזור יושלם.

דווקא ולנסיה כבשה את השער הראשון כבר בדקה החמישית כשסנטי מינה נגח מקרוב קרן שהגביה מימין נאצ'ו וזה 0:1 לאורחת. לאס פלמאס הצליחה לאזן בדקה ה-20, ג'ונתן קאז'רי הוריד כדור גובה בצורה יפה לג'ונתן ויירה, שבעט מקרוב פנימה את ה-1:1. בלם ולנסיה גבריאל, שהגיע הקיץ מארסנל, הורחק בדקה ה-52 כשספג שני צהובים, הראשון על נגיעת יד מפוקפקת ברחבה והשני על מילים שזרק לשופט בעקבות ההחלטה. קאז'רי בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:2 ללאס פלמאס. רובן וצו הפורטוגלי הותיר את ולנסיה בעשרה שחקנים כשספג צהוב שני בדקה ה-87 בעקבות מרפק ששלח לעבר שחקן יריב. בסך הכול ולנסיה רשמה משחק עצבני מאוד אותו סיימה עם תשעה צהובים.

אספניול – סביליה 3:0

צפו בתקציר

אחרי שהפך למאמן הראשון במילניום הנוכחי שפותח קדנציה בסביליה עם שני הפסדי ליגה, וינצ'נזו מונטלה חגג ניצחון ראשון שהמשיך את השיפור ממשחק הגביע בו גברה סביליה על אתלטיקו מדריד וקטע לאנדלוסים חמישה משחקי ליגה בהם צברו נקודה בלבד. אספניול הגיע במומנטום מצוין, אחרי ה-0:1 היוקרתי בדרבי הגביע מול ברצלונה וארבעה משחקים ללא הפסד בשתי המסגרות, אך האיכויות ההתקפיות של סביליה עשו את ההבדל. פרנקו ואסקס היה על ריבאונד בדקה ה-15 ופאבלו סראביה סיפק מבצע אישי בדקה ה-34. לואיס מוריאל, שפרח אצל מונטלה בסמפדוריה, שבר בצורת של יותר מחודשיים עם פריצת סולו משלו בדקת הסיום.

ויאריאל - לבנטה 1:2

צפו בתקציר המשחק

אחרי שלושה הפסדים ברציפות, הצוללת הצהובה חזרה בגדול לעניינים ורשמה הערב כבר ניצחון רביעי בחמשת משחקי הליגה האחרונים, כולל ניצחונות חוץ מול ולנסיה וריאל מדריד. בעקבות הניצחון שיפרה ויאריאל את מאזנה ל-34 נקודות ועברה זמנית את ריאל מדריד עם שתי נקודות יותר ממנה, אבל גם שני משחקים עודפים. לבנטה נותרה במקום ה-16 עם שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום. מאנו טריגרוס כבש את השער הראשון בפנדל בדקה ה-26 ודניס צ'רישב הכפיל בדקה ה-50. רוג'ר מרטי הצליח רק לצמק עם פנדל בדקה ה-93.

שחקני סביליה חוגגים. GettyImages
ניצחון ליגה ראשון עם מונטלה. שחקני סביליה חוגגים/GettyImages

חטאפה - אתלטיק בילבאו 2:2

צפו בתקציר

ללא השוער קפה, הבאסקים יצאו למשחק חוץ לא קל שהפגיש שתי קבוצות אמצע טבלה שניסו לשפר מעט עמדות. איניאקי וויליאמס העלה את בילבאו ליתרון (13) וכבש משחק שני ברציפות לראשנה מאז נובמבר 2015. חורחה מולינה איזן בפנדל (21) אך מבול הפנדלים נמשך, ובדקה ה-48 ראול גרסיה החזיר את היתרון לבילבאו וקבע 1:2. נגמרו הפנדלים? ממש לא. בדקה ה-51 חטאפה קיבלה אחד נוסף, אבל הפעם מולינה החטיא אך לשמחתו אנחל תיקן בדקה ה-74 וקבע את תוצאת המשחק. בדקה ה-68 אריץ אדוריץ נכנס כמחליף וערך את הופעתו ה-350 עבור בילבאו.

במשחק נוסף:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully