וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: צמד לבאלוטלי ב-2:2 של ניס עם מונאקו, 0:2 למארסיי על שטרסבורג

המחזור ה-21 בליגה הצרפתית נפתח עם שער שוויון דרמטי של פלקאו בתוספת הזמן. קלינטון אנז'י (79) ודימיטרי פאייה (87) העלו את מארסיי למקום השני, קון גברה 0:2 על בורדו

דימיטרי פאייה שחקן מארסיי חוגג שער. רויטרס
הדהירה נמשכת. דימיטרי פאייה/רויטרס

המחזור ה-21 בליגה הצרפתית נפתח היום (שלישי) עם הפסד ביתי 2:0 של בורדו לקון וניצחון באותה תוצאה של מארסיי על שטרסוברג. במשחק המרכזי, האלופה מונאקו חילצה 2:2 דרמטי בדרבי מול ניס.

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו. רויטרס
הציל את מונאקו מהפסד בדרבי. רדאמל פלקאו/רויטרס

מארסיי - שטרסבורג 0:2

הקבוצה של רודי גרסיה המשיכה את הריצה הנהדרת שלה עם ניצחון 11 מתוך 16 משחקי הליגה האחרונים שלה, והיא לפחות זמנית במקום השני, מרחק תשע נקודות מפריס סן ז'רמן. מארסיי התעוררה מאוחר, ולמרות החמצת פנדל של ואלר ז'רמן בדקה ה-72, קלינטון אנז'י המחליף (79) ודימיטרי פאייה (87) שעבר את השוער האורח וגרם לפציעתו, קבעו את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דימיטרי פאייה שחקן מארסיי עובר את אלכסנדר אוקיג'ה שוער שטרסבורג. רויטרס
שובר הקרסוליים. דימיטרי פאייה עובר את אלכסנדר אוקיג'ה שנפצע במהלך/רויטרס

מונאקו - ניס 2:2

במשחק המסקרן של הערב האלופה מונאקו אירחה את ניס במטרה להתאושש מה-0:0 עם מונפלייה במחזור הקודם ולחזור למסלול הניצחונות. אדאמה דיאקבי העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-33, אבל מי אם לא מריו באלוטלי הפך עם צמד נהדר (47, 68) והעלה את מאזנו ל-12 שערי ליגה העונה. פלקאו איזן עם שער דרמטי בתוספת הזמן כדי לקבוע את תוצאת הסיום בדרבי של הריביירה.

מריו באלוטלי שחקן ניס חוגג שער. רויטרס
12 שערי ליגה העונה. מריו באלוטלי/רויטרס

בורדו - קון 2:0

עוד הפסד לז'וסלן גורבנק, שצפוי לאבד את משרתו כמאמן בורדו השקועה בתחתית. האורחים הגיעו למשחק החוץ עם רצף נוראי של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון ונעזרו בבורדו, שניצחה במחזור שעבר 0:1 את טרואה. המארחים לא הצליחו לייצר מומנטום חיובי ובדקה ה-89 ספגו שער דרמטי מאיבן סנטיני שהעלה את קון ל-0:1. רוני רודלן הכפיל בתוספת הזמן וקבע את תוצאת המשחק שהעלתה את קון למקום התשיעי עם 27 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully