וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע המלך: דרבי בברצלונה, דייגו קוסטה חוזר מול סביליה

מחזיקת הגביע תתארח אצל אספניול (22:00, ספורט3) ללא דמבלה ואינייסטה הפצועים במשחק הראשון של רבע הגמר. חלוץ אתלטיקו מדריד חוזר מהשעייה נגד האנדלוסים, ולנסיה תארח את אלאבס

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג עם האוהדים לפני הרחקתו. רויטרס
הטירוף יימשך? דייגו קוסטה/רויטרס

רק שמונה קבוצות נותרו בגביע המלך, ומחר (רביעי) יחל שלב רבע הגמר עם שלושה משחקים. במוקד, ברצלונה ואספניול יפגשו לדרבי קטלוני ראשון מבין שניים. עוד קודם לכן, אתלטיקו מדריד תארח את סביליה ו-ולנסיה את אלאבס. ביום חמישי ייערך המפגש בין ריאל מדריד ללגאנס.

אספניול - ברצלונה (22:00, ספורט3)

שיאנית הזכיות בגביע רוצה להמשיך בתקופה הנפלאה שלה ולעשות צעד משמעותי לעבר הנפה 30 בהיסטוריה ורביעית ברציפות. כדי לעשות את זה, היא תצטרך להשיג תוצאה טובה מול יריבתה העירונית. בפעם האחרונה שהקטלאניות נפגשו לדרבי בגביע, בארסה צלחה את שמינית הגמר עם 1:6 קליל בסיכום שני המשחקים, ובכושרה הנוכחי ניתן לצפות לתוצאה דומה גם הפעם (המפגש שנערך העונה בליגה הסתיים ב-0:5). שחקניו של ארנסטו ואלוורדה לא הפסידו כבר 29 משחקים ברציפות בכל המסגרות ובמחזור הליגה האחרון צלחו את המכשול השנתי וחזרו מהאנואטה עם 2:4 על ריאל סוסיאדד, לאחר שנחלצו מפיגור כפול. עוסמאן דמבלה, אנדרס אינייסטה ונלסון סמדו פצועים וייעדרו. המארחת, שזכתה לאחרונה בגביע ב-2006, הפסידה רק פעם אחת בששת משחקיה האחרונים.

אתלטיקו מדריד - סביליה (20:00, ספורט3)

דייגו קוסטה חזר רשמית לאתלטיקו רק לפני שבועיים, ומאז הספיק לכבוש במשחק הבכורה שלו בגביע, למצוא את הרשת גם במשחקו הראשון בליגה ומיד אחר כך לספוג כרטיס אדום. כעת, הוא חוזר מול היריבה האהובה עליו (כבש מול האנדלוסים תשעה שערים בקריירה, הכי הרבה יחד עם אוסאסונה). סביליה לא ניצחה את אתלטי בחוץ, הן בוויסנטה קלדרון והן העונה בוונדה מטרופוליטנו, כבר עשר שנים ותשעה מפגשים, אך גברה עליה בגמר הגביע בזכייה האחרונה שלה, ב-2010. כרגע המומנטום בצד של הקבוצה של דייגו סימאונה, שהפסידה פעם אחת בלבד ב-21 משחקיה האחרונים ומדורגת שנייה בליגה. סביליה, לעומת זאת, ניצחה רק פעמיים (את קאדיס מליגת המשנה) בשמונת המשחקים האחרונים וגם מינויו של ויצ'נזו מונטלה לא מועיל בינתיים.

ולנסיה - אלאבס (20:00, פריצות בספורט 3)

הבאסקים הגיעו בעונה שעברה לגמר הראשון בתולדותיהם וינסו לשחזר את ההצלחה גם העונה. בסיבוב הקודם הם נהנו ממפגש קל עם פורמנטרה מהליגה השלישית, אך הפעם ממתינה להם יריבה קשה בהרבה. העטלפים התאוששו ממשבר קטן שחוו לקראת סיום 2017 עם שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, וינסו להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully