וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן: "בניון? אלו ההחלטות שהתקבלו", סילבס: "השער של בית"ר לא היה חוקי"

13.1.2018 / 22:52

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לקשר שהתחמם משך דקות אך לא נכנס ב-1:1 נגד קרית שמונה. על צילומי הטלוויזיה, שרמזו להתערבות לכאורה של טביב: "שלם עם ההחלטות ומבצע את התפקיד שלי"

בני בן זקן, גיל לבנדה, צוות האימון של בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
מאוכזב מהמשחק. בן זקן/סוכנות ג'יני

בית"ר ירושלים סיימה הערב ב-1:1 מאכזב את משחק החוץ שלה נגד עירוני קרית שמונה. מנגד, הקבוצה של חיים סילבס נמנעה מהפסד חמישי רצוף. במשחק היו אירועים רבים אך נראה שכולם שוב יעסקו במעמדו של יוסי בניון שהתחמם משך דקות אך לא נכנס בסופו של דבר למגרש. זאת תוך שנראה היה לפחות על פי צילומי הטלוויזיה שאלי טביב העביר הנחיות במהלך האירוע לספסל של בית"ר ממקום מושבו ביציע.

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן אמר לאחר שריקת הסיום: "אנחנו מאוכזבים מהמשחק, לא היינו מספיק טובים כדי לנצח וקרית שמונה הייתה יכולה לנצח. לא הגיע לנו יותר מתיקו. היה חסר לנו קצת ריכוז, משהו לא עבד מההתחלה, לא הבאנו יכולות, פעולה טובה, פס שקט כדי לקבל ביטחון. גם את השער שכבשנו, כבשנו ממצב נייח".

על החילוף השלישי אמר בן זקן: "הייתה אפשרות שקרית שמונה תנצח וגם נקודה הייתה לנו חשובה. היה חשוב שאם לא ננצח, לפחות לא נפסיד. רצינו לשמור על הנקודה. ניסינו לנצח ובסוף הסתפקנו בנקודה". על יוסי בניון אמר המאמן: "אולי היה לו מקום, אבל אלה ההחלטות שהתקבלו וזה מה שחשבנו לנכון". על החזרה לקרית שמונה וההתערבות בבית"ר: "מה שהיה בקרית שמונה היה ונגמר. אף אחד לא דיבר בהתערבות בהחלטות, אז דיברו. אני שלם עם ההחלטות ומבצע את התפקיד שלי טוב כמו שביצעתי את זה בקרית שמונה".

חיים סילבס, מאמן עירוני קרית שמונה,. סוכנות ג'יני
"בפיגור גדול". חיים סילבס/סוכנות ג'יני

מנגד, מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס אמר בסיום: "אנחנו רוצים לנצח כל הזמן וזה אחד הגורמים שלנו להפסדים הקודמים. אנחנו תמיד. רצינו לנצח היום את בית"ר, הרגשתי שהשער שלהם היה לא חוקי. הגענו למצבים שלנו כדי לסיים את המשחק הזה. לא הרגישו שאנחנו אחרי ארבעה הפסדים ברציפות, לא ראו שאנחנו חסרי ביטחון או משהו. יש לנו עוד מטרות העונה, אנחנו רוצים להחזיר את הגאווה לאנשים פה, לאוהדים ולאיזי. אנחנו צריכים יותר מדי מצבים כדי להבקיע, אבל דברים יכולים עוד להשתנות, זה גם חשוב מבחינת הדרך. אלה הכלים שלנו, יש מספיק שחקנים טובים שיכולים לכבוש.

סילבס הוסיף: "כרגע אנחנו בפיגור גדול בתוצאות ונעבוד קשה כדי להחזיר את זה. קודם גביע ואז משחק מול הפועל חיפה. בתקופה הזו הרבה דברים קורים, אבל אנחנו נילחם בכל, החלטות שיפוט זה דבר שמתקזז. יצאנו עם נקודה, רצינו יותר, אבל יש לנו זמן לנוח ואז נצטרך לנצח בגביע כי יש לנו הזדמנות לתקן שם".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים סיימה ב-1:1 נגד עירוני קרית שמונה בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully