וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "הולכים הביתה עם חיוך", חואן קרלוס: "לא יודע מה יקרה איתי"

מאמן מכבי פתח תקוה חגג את ה-0:2 על בני סכנין. השוער יוסי גינזבורג שהצטיין: "שוער מחליף צריך לחכות להזדמנות. שמח שהיא הגיעה". המאמן הזמני של סכנין ימתין להכרעה על עתידו

שרון מימר מאמן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
שוב חגג על סכנין. שרון מימר/אדריאן הרבשטיין

מכבי פתח תקוה חגגה הערב (שבת) ניצחון ליגה שני ברציפות אחרי 0:2 על בני סכנין. עבור מאמן פתח תקוה שרון מימר זה הניצחון השישי הרצוף על סכנין בליגת העל. מנגד, הקבוצה מהמגזר שוב מוצאת את עצמה במשבר כשגם המאמן הזמני חואן קרלוס לא מצליח לחלץ את העגלה מהבוץ.

המאמן המנצח שרון מימר אמר בסיום: "אפשר ללכת הביתה עם חיוך. אני שמח מאוד על הניצחון, מגיע לחבר'ה, הם עשו עבודה טובה ומייצרים רצף, משהו שלא היה לנו עד עכשיו. גרמנו לסכנין לא להיראות טוב, יכולנו לסיים את המשחק במחצית הראשונה. אני לא חמדן, אני שמח מאוד שלא ספגנו ולשחקנים מגיעות כל המחמאות. רק שנמשיך ככה. שני הניצחונות הללו החזירו אותנו לחיים, היינו במומנטום לא טוב. היום אנחנו פחות או יותר באיזור בו אנחנו אמורים להיות. נמשיך קדימה, המשך המשחקים יובילו אותנו לאן שאנחנו רוצים להיות".

השוער יוסי גינזבורג שהחליף את צחי גיגי וסיים משחק שלישי ללא ספיגה אמר: "אני צריך לעבוד קשה. אני יודע מה זה להיות שוער מחליף. אני צריך לחכות להזדמנות שלי והיא הגיעה. הכי חשוב שנמשיך לעבוד ולהתקדם".

חואן קרלוס, מאמן זמני של בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
חי בחוסר ודאות. חואן קרלוס/אדריאן הרבשטיין

המאמן הזמני חואן קרלוס התייחס למצב בקבוצה ואמר: "לקח לנו חצי שעה להיכנס למשחק, לקראת סוף המחצית הראשונה השתפרנו. אני מרוצה מאיך ששיחקנו למרות ההפסד, הגענו לרחבה המון פעמים, השחקנים ניסו וזה טוב. אי אפשר להשתנות תוך שבועיים, לא היתה לנו סבלנות עם הכדור, ויש לנו הרבה על מה לעבוד. אני עדיין עוזר המאמן ולא יודע מה יקרה איתי, השבוע אני חושב שיקבלו החלטה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את בני סכנין בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully