וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הארי קיין הפך למלך שערי טוטנהאם בפרמיירליג בכל הזמנים

החלוץ כבש צמד ב-0:4 על אברטון והעלה את מאזנו ל-98 שערי פרמיירליג, מתוכם 20 העונה. צ'לסי סיימה ב-0:0 מול 10 שחקני לסטר, 14 דקות לכיאל בהפסד ברייטון 2:0 לווסט ברומיץ'

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-23 בליגה האנגלית נפתח הערב (שבת) עם עוד 0:0 של האלופה צ'לסי, הפעם מול האלופה הקודמת לסטר סיטי. הארי קיין הפך למלך שערי טוטנהאם בפרמיירליג אחרי צמד ב-0:4 המרשים על אברטון. התחתית לוהטת מתמיד אחרי ה-0:2 של ווסט ברומיץ' על ברייטון (14 דקות לבירם כיאל, תומר חמד לא שותף) והניצחונות של ווסטהאם וקריסטל פאלאס. ווטפורד חילצה 2:2 דרמטי מול סאות'המפטון ורק 10 נקודות מפרידות בין המקום התשיעי למקום האחרון.

הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
20 שערי ליגה בארבע עונות ברציפות. הארי קיין/רויטרס

טוטנהאם - אברטון 0:4

גבירותיי ורבותיי, קבלו אותו: מלך שערי טוטנהאם בכל הזמנים בפרמיירליג הוא מעכשיו לא אחר מאשר הארי קיין. החלוץ האנגלי הנהדר כבש פעמיים והגיע ל-98 שערי ליגה במדי התרנגולים כשהוביל אותם לניצחון שעזר להם להיצמד זמנית לליברפול עם 44 נקודות והשאיר את אברטון עם 27 במקום התשיעי. טוטנהאם כבשה את הראשון בדקה ה-26. סרז' אורייה העביר מסירת רוחב חכמה מאוד מימין וליונג מין סון נותר רק לדחוק מקרוב. התרנגולים מצאו את השער השני בדקה ה-47. הפעם סון עשה מהלך אישי נפלא והעביר כדור רוחב לקיין, שהיה בנבדל, ובעט מקרוב פנימה. השער היה צריך להיפסל, אבל השופט שגה ואישר אותו. השער השלישי הגיע בדקה ה-59 כשהפעם קיין נהנה מבישול של אריק דייר מימין כדי לקבוע את השיא ולהיות גם השלישי בתולדות הפרמיירליג שמגיע ל-20 שערי ליגה בארבע עונות רצופות. כריסטיאן אריקסן חתם בדקה ה-81 אחרי בישול פנטסטי של דלה עלי. ג'נק טוסון הטורקי ערך בכורה לא ממש מוצלחת במדי הטופיז והוחלף בדקה ה-62.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנדרס כריסטנסן שחקן צ'לסי מעל ריאד מחרז שחקן לסטר סיטי. רויטרס
קום, קום. אנדרס כריסטנסן נוזף בריאד מחרז/רויטרס

צ'לסי - לסטר סיטי 0:0

תיקו מאופס שלישי ברציפות לאלופה, אחרי 0:0 עם נוריץ' בגביע ועם ארסנל בחצי גמר גביע הליגה. גארי קייהיל נפצע והוחלף בדקה ה-33, כשססק פברגאס היה הכי קרוב לשער אצל צ'לסי ונעצר על ידי קספר שמייכל. גם הרחקתו בצהוב שני של בן צ'ילוול בדקה ה-68 לא הקלה על המארחת להשיג את שער הניצחון, כשלסטר החזיקה מעמד ושמרה על המקום השמיני.

בן צ'ילוול שחקן לסטר סיטי מורחק. רויטרס
בן צ'ילוול מורחק/רויטרס

ווסט ברומיץ' - ברייטון 0:2

ניצחון בכורה לאלן פארדיו כמאמן הבאגיז, שקטעו רצף של 20 משחקי ליגה ללא ניצחון וגררו את ברייטון עמוק לתוך הקלחת. ווסט ברומיץ' פתחה את העונה עם שש משש, אבל מאז המחזור השני לא ניצחה. עד הביקור של השחפים. ג'וני אוואנס, הבלם המבוקש בקבוצות הצמרת של הפרמיירליג, נגח לרשת בדקה הרביעית אחרי כדור קרן, והמגן הימני קרייג דוסון נגח את השני אחרי קרן נוספת בדקה ה-55. סך הכול, מתוך 29 השערים שספגה ברייטון בפרמיירליג, 17 הגיעו ממצבים נייחים. מאזן עגום שגם בירם כיאל שנכנס בדקה ה-76 לא הצליח לעזור לתקן. תומר חמד נותר על הספסל וברייטון רק שלוש נקודות מהקו האדום.

ג'וני אוואנס שחקן ווסט ברומיץ' (משמאל) חוגג עם אחמד חגאזי. רויטרס
העלה את המחיר. ג'וני אוואנס חוגג, מאחוריו אחמד חגאזי/רויטרס

משחקים נוספים

האדרספילד - ווסטהאם 4:1
להאדרספילד: ג'ו לולי (40). לווסטהאם: מארק נובל (25), מרקו ארנאוטוביץ' (46), מנואל לאנסיני (56 ו-61)

קריסטל פאלאס - ברנלי 0:1
לפאלאס: בקארי סאקו (21)

ווטפורד - סאות'מהפטון 2:2
לווטפורד: אנדרה גריי (58), עבדולאי דוקורה (90). לסאות'המפטון: ג'יימס וורד פרוס (20 ו-44)

ניוקאסל - סוונסי 1:1
לניוקאסל: חוסלו (68). לסוונסי: ג'ורדן איוו (60)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully