וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.1: ולנסיה רכשה את פרנסיס קוקלן מארסנל

הצרפתי עבר תמורת כ-13.5 מיליון יורו, משאש חתם רשמית בנאפולי. מסי מנסה למנוע מדיבאלה לעבור לריאל מדריד, אינטר הגישה הצעה רשמית על ראפיניה. וגם: המחליף המיועד של אלכסיס

רויטרס

העברות

* ברצלונה הודיעה היום על רכישת יירי מינה מפלמייראס תמורת 11.8 מיליון יורו. הבלם בן ה-23 יחתום לחמש שנים וחצי, כשסעיף השחרורו שלו יעמוד על 100 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

* ולנסיה השלימה את רכישתו של פרנסיס קוקלן, הקשר הצרפתי של ארסנל, תמורת כ-13.5 מיליון יורו. השחקן בן ה-26 חתם על חוזה עד קיץ 2022 וסעיף השחרור שלו יעמוד על 80 מיליון יורו.

* נאפולי החתימה את הקשר הצרפתי-אלג'יראי זינדין משאש על חוזה עד 2022. השחקן בן ה-22 שיחק בעונה שעברה כמושאל במארסיי, וחוזהו בטולוז הותר בחודש שעבר לאחר עימות עם הצוות המקצועי.

* ולנטין שטוקר חזר לפ.צ באזל שלוש שנים וחצי אחרי שהיא מכרה אותו להרטה ברלין תמורת 4 מיליון יורו. השוויצרי ששיחק בבאזל מ-2006 עד 2014, חזר אליה בהעברה חופשית.

* מי שעשה את הדרך ההפוכה, מבאזל לגרמניה, הוא שחקן נבחרת שוויץ, רנאטו שטפן. וולפסבורג רכשה את הקשר בן ה-26 תמורת 1.75 מיליון יורו.

* המגן השמאלי לאורנס דה בוק עבר מקלאב ברוז' ללידס תמורת 1.7 מיליון יורו. דה בוק בן ה-25 חתם עד קיץ 2022.

* חוסה סאנד, החלוץ הארגנטינאי בן ה-37 שהיה מלך שערי גביע ליברטדורס במדי לאנוס בקמפיין האחרון, הוצג בקולומביה כשחקנה החדש של דפורטיבו קאלי.

* הקשר הסלובני יסמין קורטיץ' (29) עבר בהשאלה מאטאלנטה לספאל, שתהיה התחנה השביעית שלו באיטליה ותוכל לרכוש את כרטיסו בתום העונה.

* פאולו דה צ'ליה, המגן בן ה-31 שרשם 100 משחקי ליגה במדי יובנטוס ולא שיחק כדורגל מאז מאי 2016 כשהושאל למארסיי, חתם לחצי שנה בסרבט ז'נבה מהליגה השנייה בשוויץ.

* ורונה השלימה את צירופו של החלוץ הקרואטי ברונו פטקוביץ' (23) בהשאלה עד סוף העונה מבולוניה, במדיה תרם בישול אחד ב-10 משחקים רשמיים.

* קליארי החתימה את הבלם הברזילאי לאנדרו קסטאן מרומא כמושאל עד תום העונה, ושלחה את מרקו קפואנו בהשאלה לקרוטונה.

* הקשר בן ה-30, רובן ריביירו, עבר מריו אבה לספורטינג ליסבון תמורת 500 אלף יורו. הוא חתם בקבוצתו החדשה לשנתיים וחצי.

* הבלם הצרפתי פול בייס עזב את מלאגה וחתם לשלוש שנים וחצי בקבוצה בה גדל, בורדו. האחרונה שילמה עבורו מיליון יורו.

שמועות

* על פי דיווחים בתקשורת הסינית, ברצלונה והביי סיכמו על העברתו של חאבייר מסצ'ראנו. סכום ההעברה עדיין לא פורסם.

* ליאונל מסי נכנס לפעולה. "דון באלון" מדווח שכוכב נבחרת ארגנטינה דיבר בשבועות האחרונים עם חברו לנבחרת ושחקנה של יובנטוס, פאולו דיבאלה, שעל פי הדיווחים עשוי לעבור בעונה הבאה לריאל מדריד. על פי הדיווח מסי מנסה לעשות כל שביכולתו על מנת למנוע מדיבאלה לחתום ביריבה הגדולה של ברצלונה, והוא טען בפניו שהוא חושב שזה לא יהיה המהלך הטוב ביותר עבורו. מסי מודע לכך שדיבאלה ככל הנראה מעוניין לעזוב, והציע לו לעזוב לאחד מהמועדונים בליגה האנגלית.

* אינטר הגישה הצעה רשמית לברצלונה עבור ראפיניה: שישה חודשי השאלה עם אופציה לרכישה תמורת סכום הנע בין 17-23 מיליון יורו.

*גם שוק המאמנים רותח: קוריירה דלה ספורט האיטלקי מדווח כי צ'לסי סימנה את מאסימו אלגרי כמחליפו המיועד של אנטוניו קונטה. יובנטוס עם זאת כבר הודיעה כי אין לה כוונה לשחרר את המאמן המחזיק בחוזה עד 2020. עוד טוענים בארץ המגף כי ארסנל מכינה הצעת ענק לקרלו אנצ'לוטי שפוטר בתחילת העונה מבאיירן מינכן.

* ב"דון באלון" טוענים שמנצ'סטר יונייטד פנתה לריאל מדריד בנוגע למרקו אסנסיו.

* בספרד מדווחים שברצלונה מוכנה לתת לג'רארד דאולפאו לעזוב, לאחר שלא הצליח לשכנע מאז חזר לקאמפ נואו בקיץ האחרון. נאפולי ואינטר מעוניינות בו, כאשר הפרטנופי שוקלים לרכוש אותו והנראזורי רוצים אותו בהשאלה.

* אי הוודאות סביב עתידו של אלכסיס סאנצ'ס נמשכת, לאחר שהצ'יליאני נותר מחוץ להרכב ארסנל אמש מול צ'לסי בגביע הליגה.

* ארסנל צפויה להיפגש עם ראשי בורדו כדי לדון במעבר אפשרי של מלקום. הברזילאי צפוי לעלות לקבוצה שתזכה בשורותיו כ-40 מיליון ליש"ט.

* סדריק בקאמבו עומד להפוך לשחקן האפריקאי היקר בכל הזמנים. הקונגולזי של ויאריאל נמצא על סף מעבר לבייג'ינג גואן הסינית תמורת 74 מיליון יורו, כמעט כפול מסעיף השחרור שלו (40 מיליון), בשל מיסים ושאר עניינים בירוקרטיים. בקאמבו כבר עבר בדיקות רפואיות בקבוצתו החדשה.

בקאמבו בבדיקות הרפואיות

* בצל העניין שמגלות בו ריאל מדריד ופריס סן ז'רמן, טוטנהאם פתחה בשיחות עם דלה עלי בנוגע להארכת חוזהו.

* יובנטוס שוקלת לפנות למנצ'סטר יונייטד בנוגע למתיו דרמיאן. כמו כן, הגברת הזקנה עשויה לפנות לריאל מדריד בקיץ הקרוב לגבי דני סבאיוס. גם ליברפול מעוניינת בקשר הצעיר.

* מנצ'סטר סיטי פתחה בשיחות עם ווסט ברומיץ' בנוגע לג'וני אוואנס.

* אינטר מביעה עניין בשחקן דורטמונד אנדרה שורלה.

* אברטון הצטרפה למירוץ אחר תיאו וולקוט, בו מעוניינת גם סאות'המפטון.

* לנדון דונובן עשוי לשוב למגרשי הכדורגל ולחתום בלאון המקסיקנית.

דני סבאיוס שחקן ריאל מדריד. AP
ליברפול ויובנטוס בעקבותיו. סבאיוס/AP

הקרדיט לג'ורדי, הלייזרים של בב"ז, הטריקים של רפואה - האזינו ל-"הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully