וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אם לא יעצרו את המאבק, תהיה שפיכות דמים ביציעים"

אוהדי מכבי חיפה יודעים שהמתיחות והאלימות בין ארגוני האוהדים עלולה להתגבר. המשטרה דרשה הפרדה ביציעים של הארגונים במשחק מול רעננה, אשר אלון תוהה: "הם רבים ביניהם, ואני צריך לשלם?"

אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
העימות הפנימי שמסעיר את הכדורגל הישראלי. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

בזמן שמצבה של מכבי חיפה ממשיך להידרדר מבחינה מקצועית, המתיחות גואה גם ביציעים, וביום ראשון במשחק של הירוקים מול הפועל תל אביב בגביע המדינה נראו ביציעי הקבוצה מחזות אלימות קשים בין ארגוני האוהדים השונים. היום (רביעי) אוהד מכבי חיפה יוחאי שיקו התראיין לתוכנית הפייסבוק "חמי וטוכמן" וציין שהמצב מדאיג ועלול להסלים.

"זה נגרר כבר הרבה זמן", אמר שיקו, והסביר את מקור הסכסוך: "ארגון הקופים החליטו להמשיך לעודד כשנראינו רע, והאולטראס לא אהבו את זה. אלה מעודדים, ואלה מקללים. שליחים של ארגונים מסתובבים ביציע ומשכנעים אוהדים להצטרף לארגונים שלהם. יש אווירה מאוד לא נעימה. אם לא יעצרו את זה, זה ייגמר בשפיכות דם".

שיקו טוען ש"הקופים מעודדים בכל מצב, גם כנגד המציאות, ויתר הארגונים לא אוהבים את זה. הקופים הירוקים זה ארגון הדגל של הקבוצה, יעקב שחר היה באירוע שלהם. האם הם קיבלו אביזרי עידוד במימון המועדון? זה שמועות. מה שבטוח זה שנהפכנו לבדיחה ברשת, רבים אחד נגד השני מול הפנים של כולם. אלה גונבים דגלים לאלה, אלה גונבים לאלה. ברור שזה נגזרת של המצב של הקבוצה".

עוד בנושא
הפועל אשקלון: גודנס אג'אי שוחרר, דובב גבאי יחתום
מרשיץ' הקליט את חבריו והציג את ההקלטות בבוררות מול בני יהודה
בית"ר ירושלים בעננים מהתיקו של באר שבע: "אפשר ללכת עד הסוף"

אשר אלון בעלי הפועל רעננה. ברני ארדוב
ישלם מחיר על הסכסוך בחיפה? אשר אלון/ברני ארדוב

היום מכבי חיפה תשחק מול הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל, ויושב ראש רעננה אשר אלון טוען שבעקבות העימותים המשטרה ביקשה תגבור והפרדת יציעים בין הארגונים. "בהתחלה היה צריך להיות 15 שוטרים, העלו ל-30, והיום העלו כבר ל-51", אמר אלון, "בהתחלה אמרו 35 סדרנים, והעלו ל-70 סדרנים. אני משלם מהכיס שלי מלחמות בין אוהדים. זה שהם רבים ביניהם, אני צריך לשלם?".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully