וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרשיץ' הקליט את חבריו והציג את ההקלטות בבוררות מול בני יהודה

הסערה סביב הקשר רק מתחממת: מתן חוזז ודובב גבאי עומתו עם חומרים שמרשיץ' הקליט בחדר ההלבשה בהם מספרים חבריו על היותו מנודה. עורך דינו: "לו אברמוב היה נחשף לכל מה שחושבים עליו במועדון, הוא היה נוטש באותו רגע". בני יהודה בתגובה: "נחצה קו אדום"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקני בני יהודה נחקרו על ידי הנהלת המועדון בעקבות הקלטות שהועברו לקבוצה כחלק מהבוררות של אנטוניו מרשיץ'. הסכסוך שהחל בקיץ על רקע רצון הנהלת והצוות המקצועי לחתוך את השחקן עלה עוד שלב לאחר שמרשיץ' הגיש לאחרונה הקלטות בהן נשמעים שחקני בני יהודה מדברים על מעמדו בקבוצה, הסיבות בהן לא שותף, ועל התנכלויות מצד המועדון.

שבוע די מביך עבר על המועדון הכתום שהיה עסוק בחקירות השחקנים על יהיה המנכ"ל כפיר אדרי. בהקלטות נשמעים בין היתר מתן חוזז ודובב גבאי. חוזז הוקלט על ידי הקרואטי כשהוא מספר כי התבקש על ידי המועדון לקחת חולצה עם הספרה 8, הסיבה שהוקלט היא כי מרשיץ' ביקש במפורש את הספרה הזו, אך נענה בשלילה, כביכול בשל בקשתו של חוזז.

עוד בהקלטות נשמע גבאי טוען כי חזר לסגל בגלל שהסכים לוותר על חלק מחוזהו ללא קשר ליכולת המקצועית, כשבזמנו נטען על ידי בני יהודה שזו הסיבה לחזרתו לסגל. השניים עומתו עם הקלטות הללו ועוד אנשים במועדון נחקרו בשל הקלטות וצילומים נוספים על ידי מרשיץ' שבהם נשמעים שחקנים המספרים על היותו "מנודה" ממסגרת הקבוצה ועל אימוניו בצדי המגרש.

עוד בנושא

איש עסקים טוען: "אברמוב אמר לי 'אזיין את מרשיץ', אהרוס לו את הקריירה"
ארגון השחקנים: בני יהודה אילצה את מרשיץ' לנטוש אימון כדי להעמידו לדין

שחקן בני יהודה אנטוניו מרשיץ'. ברני ארדוב
הפרשה מסתעפת. אנטוניו מרשיץ'/ברני ארדוב

בסביבותו של מרשיץ' הסבירו היום שהובטח להם כי שום דבר מהחומרים שהוגשו בבוררות לא יודלף ולטענתם בני יהודה לא עמדה בהסכם זה. עורך דינו של השחקן, איל אברמוב, הגיב לדברים: "ראשית, אנו נדהמים בכל פעם מחדש מהתנהלותה של החבורה שהשתלטה על בני יהודה. רק לפני מספר ימים ישבו עו"ד רוזן ונציגי המועדון והסכימו שלא להדליף דבר מהראיות אליהן יחשפו. ברוח זו בחר עורך דינו של השחקן לברור את הדברים אליהם יחשף הבורר, על מנת לא להביך יתר על המידה את אברמוב".

"ומה עשה המנכ"ל? שיתף את השחקנים כדי לסכסך בינם לבין מרשיץ'. שנית, לעצם העניין, כל התנהלותו של מרשיץ' מוקלטת והוא אינו יוצא דופן בנושא זה. משנוכח כי על מנת לעמוד על זכויות מרשו יהא עליו למצוא עדים שיעמדו לצדו, מצא את עצמו עורך הדין אייל אברמוב עומד בפני שוקת שבורה בשל "שתיקת הכבשים" במועדון. כולם יודעים הכל ואף אחד לא מצייץ. בצר לו השתמש עורך הדין בהקלטות שמוכיחות את צדקת מרשו".

"שלישית, מאכזב מאוד לדעת כי החברים בחדר ההלבשה אינם אמיצים דיו כדי לומר את אשר על לבם בראש חוצות, ותחת זאת הם מתלוננים כי דעתם האמיתית עלולה להתגלות. לו היה אברמוב נחשף לכל מה שחושבים עליו במועדון, היה נוטש באותו רגע. בעולם הכדורגל הישראלי ידוע לכל מה מעוללים אברמוב, כהן, אבוקסיס, זריהן ואדרי לאברמוב. מי שמבקש לטמון את ראשו בחול מוזמן להינות מהחוויה. טוני יעמוד על זכויותיו כאדם וכשחקן ומי מחבריו שמעדיף למכור אותו כדי לשמר את יחסיו עם אברמוב והחבורה- שיבושם לו. במוקדם או במאוחר הוא יהיה באותה סיטואציה".

מבני יהודה נמסר בתגובה: "קיבלנו בתדהמה את העובדה ששחקן בקבוצה מקליט את חבריו לחדר ההלבשה ללא ידיעתם למטרותיו האישיות. מדובר בחציית קו אדום מצידו של אנטוניו מרשיץ' שממשיך לנהל מלחמה מול המועדון, גם אם זה אומר לעבור על כל כלל אתי של בין אדם לחברו. חדר הלבשה הוא מקום פרטי ודיסקרטי לשחקני הקבוצה והצוות המקצועי, אבל מסתבר שאנטוניו מרשיץ' אינו בוחל באמצעים, גם אם זה אומר להקליט באופן נסתר את חבריו לקבוצה. למרות ההקלטות והפגיעה בחבריו לקבוצה לטובתו האישית, חשוב לציין שחדר ההלבשה מגובש ומאוחד מתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully