וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים: בני יהודה אילצה את מרשיץ' לנטוש אימון כדי להעמידו לדין

אחרי ההתנגשות בין אברמוב להתאחדות, בארגון השחקנים מעלים טענות קשות בעניין יחס הכתומים לזר הקרואטי לו הוצעו 450 אלף שקלים כדי שיעזוב. בני יהודה: "מנסים לתפוס כותרות על חשבוננו"

עורך: מתן חדד

היום הסוער בבני יהודה נפתח היום בקנס של 20 אלף השקלים שקיבלה הקבוצה בבית הדין של ההתאחדות בשל קריאות גזעניות. בהמשך הגיעו דברי הביקורת של הבעלים ברק אברמוב נגד בית הדין והתגובה החריפה של ההתאחדות. אם לא די בכך נפתחה היום חזית חדשה בין הכתומים לבין ארגון השחקנים.

הארגון שיגר היום (חמישי) מכתב למועדון נטען כי בני יהודה מתנהלת בניגוד לכללים הנהוגים בכל הנוגע לשחקנה אנטוניו מרשיץ'. בארגון השחקנים טוענים כי השחקן זומן אתמול לוועדת משמעת בשעה 13:30. בשלב מסוים הוא נתבקש להקדים את בואו לדיון ל-13:00 בשעה שבה הקבוצה ערכה אימון. היום הודיעה בני יהודה לשחקן כי הוא יועמד לדין כיוון שנטש את האימון והדבר עורר את זעם ארגון השחקנים. בבני יהודה מכחישים טענות אלו וטוענים כי ארגון השחקנים מנסה לייצר כותרות על חשבון הקבוצה. יש לציין כי בבני יהודה לא מעוניינים בהמשך ההתקשרות עם מרשיץ וכי לזר הקרואטי הוצע סכום של 450 אלף שקלים על מנת שיעזוב מידית את המועדון. השחקן דחה את ההצעה.

בפניית ארגון השחקנים לקבוצה נטען כי: "הארגון לא מתכוון לעבור על ההתנהלות הזו בשתיקה. היום שוגר מכתב למנכ"ל כפיר אדרי עם דרישה ברורה לבטל את ההחלטה כמו גם לבטל החלטות שהתקבלו בוועדת משמעת נוספת שנערכה לשחקן ב-25 בנובמבר ללא נוכחות נציג הארגון ובניגוד לתקנון המשמעת. באם בקבוצה לא יחזרו בהם מהדברים, הארגון מתכוון לנקוט באמצעים משפטיים העומדים לרשותו".

תגובת בני יהודה למכתב לא איחרה להגיע והקבוצה תקפו בחזרה את הארגון שלטענת הקבוצה מנסה לתפוס כותרות על חשבון הקבוצה: "צר לנו שבארגון השחקנים החליטו לנסות ולהכפיש את ההתנהלות של הנהלת המועדון בכל מה שנוגע לשחקן הקבוצה, אנטוניו מרשיץ', על מנת להשיג קצת כותרות על חשבוננו. לצערם הנתונים שהציגו כעובדות רחוקים מהמציאות, שלא לומר על גבול ההמצאה".

היום הסוער בבני יהודה
בני יהודה נגד ההתאחדות: "החלטה שערורייתית, נותנים צ'ופר לקומץ"
בני יהודה מעלה את מחירי הכרטיסים בשל העונש. ההתאחדות: "אברמוב ביזה אותנו"

שחקן בני יהודה אנטוניו מרשיץ'. ברני ארדוב
המשך יבוא. אנטוניו מרשיץ'/ברני ארדוב

בהמשך הודעת בני יהודה נכתב: "לאנטוניו מרשיץ' אכן הייתה אתמול ועדת משמעת אחרי שלא הגיע לאימון שהתקיים ביום ראשון בשעה 12:00. השחקן טען שלא קרא את ההודעה על שעת האימון ולכן לא הגיע. הבעיה של מר מרשיץ' היא שבאפליקציית וואטסאפ ישנה אפשרות טכנולוגית 'מאוד מתקדמת' המאפשרת לאדם השולח לראות האם ומתי נקראה ההודעה על ידי האדם אליו נשלחה ההודעה. למרבה ההפתעה התברר שמרשיץ' קרא את ההודעה 2 דקות לאחר שנשלחה.

"לגבי הטענה כי מרשיץ' נאלץ להקדים לאחר ששונתה שעת ועדת המשמעת, הרי שמדובר בעוד טענה מגוחכת, שכן באותן שעות התקיים אימון ומכאן שמרשיץ' נכח במגרש האימונים באותה השעה ולכן לא הייתה לו שום סיבה "להקדים", או לנטוש את האימון על דעת עצמו על מנת להגיע לוועדת המשמעת שהתקיימה באותו המקום שבו התקיים האימון, מגרש האימונים בשכונת התקווה. לגבי הטענה כי יש בכוונת ארגון השחקנים לבטל את הועדת משמעת הראשונה של אנטוניו מרשיץ' העונה בטענה כי לא נכח נציג של ארגון השחקנים בדיון, הרי זה ארגון השחקנים שצריך לתת הסברים לשחקן מדוע לא שלח נציג שייצג אותו בדיון עליו קיבלו זימון מראש.

מנכ"ל בני יהודה, כפיר אדרי הוסיף: "יו"ר ארגון השחקנים עושה הכל על מנת לשמור על השחקנים גם במקרים בהם אשמתם ברורה לכל. בדיוק כמו במקרה המדובר עם אנטוניו מרשיץ', מקרה שבו אלון היה עד לכך שמרשיץ' קרא את ההודעה, למרות שטען כי לא הגיע לאימון משום שלא ראה את ההודעה ולמרות כך ביקש אלון לזכות את השחקן. אנו לא ניתן יד לארגון שמוכן לפגוע במועדונים גם במקרים בהם עבירתו של השחקן ברורה כשמש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully