וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מעלה את מחירי הכרטיסים בשל העונש. ההתאחדות: "אברמוב ביזה אותנו"

30.11.2017 / 17:48

הנהלת הכתומים הודיעה כי בעקבות הקנס שקיבלה מההתאחדות לכדורגל בשל קריאות גזעניות מחיר כרטיס למשחק נגד סכנין עלה מ-30 ל-70 שקלים. בהתאחדות דורשים התנצלות מבעלי המועדון

עורך: מתן חדד

בעקבות הקנס שקיבלה בני יהודה מההתאחדות לכדורגל בשל הקריאות הגזעניות בסוף השבוע האחרון הודיע המועדון על העלאת מחירי הכרטיסים לאוהדים למשחק הליגה נגד סכנין מ-30 ל-70 שקלים. בבני יהודה מסרו בהתייחס לנושא: "הכוונה הראשונית הייתה לבוא לקראת הקהל ולהוריד באופן תקדימי את המחירים. אבל בעקבות הקריאות הגזעניות של ארגון האוהדים כלפי אחמד עאבד והניסיון לפגוע במועדון התקבלה החלטה להעלות את מחיר הכרטיסים. אנו מתנצלים בפני אוהדינו ומקווים שלא נצטרך לפעול כך

ההתאחדות לכדורגל דורשת התנצלות מבעלי בני יהודה ברק אברמוב. זאת לאחר שתקף בחריפות את בית הדין של ההתאחדות שקנס את המועדון ב-20 אלף שקלים בשל קריאות גזעניות שהשמיעו האוהדים נגד אחמד עאבד. במכתב ששיגר עורך הדין רשף חן לאברמוב נכתב: "בשעות האחרונות התפרסמו מספר ידיעות באתר ספורט לפיהן התבטאת באופן שיש בו כדי להוות זילות בהתאחדות לכדורגל..".

בהמשך המכתב נאמר: "התנהגותך זו הינה מכפישה ומבזה את ההתאחדות. הינך נדרש לחזור בך מן הדברים באופן פומבי. ככל שלא תפעל באופן האמור אשקול לפעול בפן המשמעתי".

ההודעה לעיתונות שהפיצה ההתאחדות הכילה דברי ביקורת נוספים על אברמוב. בהודעה נכתב: ""צר לנו על כך שבעלים המתיימר להיאבק באלימות ובגזענות בחר להגיב באופן מתלהם, משמיץ ובעיקר נעדר כל הכרה בעמדה הברורה ובפעילות של ההתאחדות לכדורגל ובתי הדין לטובת עשייה אמיתית ומעשית כנגד הגזענות. בתי הדין הוכיחו באופן עקבי כי הם מצטיינים בהבחנה בין מי שפועלים לבין מי שמדברים, והדבר מוצא ביטוי בהכרעותיהם המנומקות. לבני יהודה ולבעלים שמורה כמובן הזכות לערער על ההחלטה, אבל חזקה עליהם שיקפידו לשמור על כבוד בתי הדין, הדיינים וההתאחדות בכל מקרה. ההתאחדות לכדורגל והמערכת המשפטית ימשיכו במאבק הבלתי מתפשר בגזענות ובאלימות".

עוד בנושא
בני יהודה נגד ההתאחדות: "החלטה שערורייתית, נותנים צ'ופר לקומץ"
הפועל עכו: הופ פברסימה מועמד להצטרף. אלדד שביט: "נערער על הפחתת הנקודות"
מוחמד עוואד מאוכזב. במכבי חיפה טוענים: הוא יישאר עד תום העונה

ברק אברמוב, בעלים של בני יהודה. ברני ארדוב, ברני ארדוב
הסתבך עם ההתאחדות. אברמוב/ברני ארדוב, ברני ארדוב

העימות בין אברמוב להתאחדות החל זמן קצר לאחר שהקבוצה ספגה את העונש בבית הדין.

בהודעה רשמית שפרסמה בני יהודה לאחר קבלת העונש נכתב: "מדובר בהחלטה לא פחות משערורייתית של בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. הרי התרענו והכנו מראש את גורמי האבטחה באצטדיון העירוני בקרית שמונה טרם שריקת הפתיחה. כמובן שברגע שנשמעו הנהמות הראשונות (בדקה ה-11) לעברו של שחקן קרית שמונה, אחמד עאבד, פנה מנכ"ל המועדון, כפיר אדרי, למנכ"ל קרית שמונה, מר יוסי אדרי וביקש ממנו לתגבר את כוחות האבטחה ביציע האוהדים שלנו".

בהמשך הודעת הכתומים נכתב: "במקום שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות לכדורגל יעזרו למועדונים להילחם בבעיה, הם פועלים בדיוק להיפך ומענישים את המועדונים עצמם למרות המאמצים הרבים המושקעים מצידם. איך בדיוק הקנס חסר הפרופורציות הזה יעזור לפתור את הבעיה? הפתרונים לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל".מועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב והעומד בראשו, מר ברק אברמוב, יערערו על החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל שנותנים 'צ'ופר' לאותו קומץ אוהדים קטן שפוגע בענף שאנו כל כך אוהבים ובמועדון הכדורגל בני יהודה בפרט".

כעת נותר לראות כיצד יגיב אברמוב לדרישת ההתאחדות.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully