וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "ברק יצחקי הוא שחקן של רגעים קסומים"

9.1.2018 / 23:07

מאמן מכבי תל אביב החמיא לחלוץ שכבש מול נתניה והבהיר: "בן חיים לא הולך לשום מקום". החלוץ המחויך: "שלא יתרגל לזה שאני מחליף". בסיום: עימות מילולי בין ערן לוי ובאבין

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב צימקה הערב (שלישי) את הפער מהפועל באר שבע לשתי נקודות בלבד, כשהביסה את מכבי נתניה 0:3. הצהובים התקשו למשך דקות ארוכות, אך נהנו בסופו של דבר משער של ברק יצחקי המחליף (75) וצמד של וידאור קיארטנסון (82 ו-91). האיסלנדי אף החמיץ פנדל בדקה ה-13, לאחר שאוראל גרינפלד הרחיק את קובי מור בהחלטה שנויה במחלוקת. בסיום המשחק נרשם עימות מילולי בין ערן לוי וז'אן סילבן באבין, שהחליפו עקיצות.

"אני חושב שהניצחון הגיע לנו", אמר ג'ורדי קרויף בסיום. "מהרגע שנתניה ירדו ל-10 שחקנים שיחקנו לא טוב. לא הצלחנו לכבוש במחצית השנייה אבל למזלנו ברק יצחקי הקל עלינו את המשחק. שמרנו על שער נקי. אני רוצה להחמיא לנתניה, אהבתי את שיטת המשחק. גם כשהם ירדו ל-10 שחקנים הם ניסו לשחק התקפי. ברק יצחקי הוא שחקן של רגעים קסומים. כשהוא מוצא את השטחים הוא כובש. משמעות השער הנקי היא שהיינו מאורגנים יותר. אנחנו צוברים ביטחון ורק על זה צריך לחשוב. המשחק הזה נגמר ואנחנו מתמקדים במשחק הבא. אנחנו לא חושבים על המרחק מהפסגה. אנחנו יוצאים לכל משחק עם התשוקה לנצח ואחרי הניצחון הזה נצטרך לעבוד קשה יותר".

במסיבת העיתונאים נשאל קרויף לגבי עתידו של טל בן חיים הבלם והשיב: "הוא לא הולך לשום מקום. אנחנו לא נשחרר אותו. הוא שחקן של מכבי".

ברק יצחקי עצמו הוסיף: "ידענו שזה משחק חשוב מאוד עבורנו. היו לנו כמה מפגשים איתם והם תמיד עשו לנו חיים קשים. בסופו של דבר זה נמשך עד הסוף ואני שמח שהכנסתי את הגול וככה נפתח המשחק. אלה שלוש נקודות מאוד חשובות וממשיכים הלאה. בתקופה האחרונה אנחנו ביכולת טובה, אני מאמין שאם נמשיך ככה לא נצטרך להסתכל מה קורה בקבוצות אחרות. גם בתקופות הקשות יותר האמנתי שאנחנו טובים ושזה יתחבר. בשני המשחקים האחרונים פתחתי, אני עדיין לא בכושר משחק מלא. אני תמיד אומר שאני צריך לשחק יותר אבל צריך להיות גם חכם כדי לשמור על עצמי". לבסוף, הוסיף יצחקי בחיוך: "אני מעביר מסר לג'ורדי - שלא יתרגל, אני רוצה לשחק כל משחק".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:3 את מכבי נתניה

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
מחמיא ליצחקי. קרויף/יוסי ציפקיס

מנגד, המאמן המפסיד סלובודן דראפיץ' סיכם: "אני חושב שנתנו הכל. כשאתה בעשרה שחקנים נגד מכבי זה קשה, אבל נסתכל על המשחק הבא נגד אשדוד ונקווה לקחת נקודות כדי להישאר בפלייאוף העליון. ניסינו לעשות כל מיני דברים כדי להישאר במשחק ולהגיע להזדמנויות, ולא הצלחנו. לא חושב שיכולנו לעשות יותר. אם היינו סוגרים כמו שצריך והכדור לא היה נכנס שם בין שניים, אולי עוד יכולנו לשמור על התוצאה עוד כמה דקות ולהוציא נקודה. היכולת? זה תקופות. לפעמים בספטמבר אתה נראה יותר טוב מאשר בפברואר, נצטרך לחזור לתקופה הטובה. מקווה שההפסד הזה ייתן לנו מוטיבציה לחזור לתקופה הטובה. מאוד חבל לי על האדום הזה, אבל צריך להמשיך הלאה".

ערן לוי המתוסכל הוסיף: "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד שלא צריכה עזרה מאדם כזה או אחר במגרש. הפסדנו, ואין מה לעשות. כקפטן אני צריך לחזק את הדברים של סלובו, יש תקופות כאלה. לגבי ההתנהגות שלי - באוגוסט הייתי בן 32, אז כל החמודים שמעירים, זה כבר לא רלוונטי. ההתנהגות שלי בסדר גמור". על התקרית עם יואב זיו לאחר החלטת השיפוט המפוקפקת בפתיחה וחילופי הדברים עם באבין בסיום, אמר: "אם מישהו מכבי תל אביב יבוא לכיוון שלי בצורה כזו או אחרת, אני בטוח שאני אענה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:3 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully